AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 Har hatt et forhold med en fyr i omlag en mnd. Startet med at han ble med meg hjem, og utartet seg derfra. De to første ukene trodde jeg at det var mer enn sex; da han har vært sammen med meg og mine venner, han har tatt meg med for å treffe hans venner, han ringer meg hver gang han er full og sier at han liker meg så godt og han snakket til meg hver dag jeg ikke snakket til han først (sms, facebook etc) og at vi møttes ganske hyppig. Jeg spurte fyren, og han ville ikke ha noe forhold. Rart ettersom jeg hadde gjort det klart flere ganger at dette kunne utvikle seg for meg. Etter dette fortsatt han å snakke til meg ofte (facebook og sms) ringer meg hver gang han er full, han inviterer meg med ut sammen med vennene hans, og han blir med meg og mine venner. I fylla har han mange ganger fortalt meg at han liker meg veldig godt, han viser tydelig at han er sjalu når han tror jeg driver med andre gutter og alle vennene hans vet om meg. Han har kysset meg åpenlyst flere ganger ute og alle vennene hans spør meg hvorfor det ikke blir mer seriøst mellom oss og sier at han digger meg. Venninnene mine sier at hver gang jeg ikke ser, ser han på meg. At når han snakker til meg, tar på meg etc, ser han på meg med et blikk som det lyser at han er betatt fra (vet ikke helt hva de mener med dette, men det er det de sier, og jeg har ikke naive venninner.). En gang sa jeg at det ikke var noe stress at det ikke ble noe forhold, fordi han ikke var min type gutt i det hele. Da ble han veldig opphengt i hvorfor, så jeg fortalte. Han eliminerte alle grunnene og fortalte hvordan ting egentlig var. Dette ødela for meg, for nå er jeg tilbake til å ville ha han som noe mer. I edru tilstand er han hyggelig, men som et hardt skall når det kommer til følelser og holder tydelig litt avstand. Han kan finnepå å skrive "hvorfor er du ikke her enda?" på melding etter jeg har dratt hjem på formiddagen etter overnatting, i stedet for å be meg bli før jeg reiser. Han fortalte at det at han ikke ønsket et forhold hadde ingenting med meg å gjøre, men at han skal til utlandet i tre måneder i høst og ikke var klar for et forhold. Nå har jeg reist på ferie i tre uker. Før jeg reiste spurte han veldig mange ganger om når jeg reiste, hvor lenge jeg ble borte etc. "ja, nei... altså... jeg bare lurer jeg altså...". Han har også fortalt meg mange ganger at det ikke er noe stress for han å ikke ha sex i de tre månedene han er borte til høsten, og prøvde hardt å overbevise meg om dette.Han har også fortalt at han ikke har rørt noen andre jenter etter han traff meg. Nå har han ringt meg på fylla igjen og hodet mitt surrer i tanker. Han sa "Kanskje jeg ringer deg fordi jeg er litt keen... eeeeh, neida, jeg bare tulla altså" og "jeg fortsetter jo å ha kontakt med deg fordi jeg liker deg så godt og jeg liker å ha sex med deg". Han spurte mange ganger om hvor mange jeg hadde tenkt å ligge med her, om jeg hadde ligget med noen etter jeg kom hit, om vi kunne treffes når jeg kom tilbake, når jeg kom tilbake og at jeg måtte love å ringe han. Han sa også noe om at han var redd jeg skulle bli lei meg, noe jeg ikke helt forstod sammenhengen i, men som tyder på at han veit at jeg er interessert. Jeg spurte om han savnet meg, og etter en lang pause svarte han "tja... det var litt drøyt da..." (han var veldig full). Jeg prøvde å spørre han om dette dagen etter, men da ble han dritstressa og svarte ikke ordentlig på det jeg sa. På mange måter synes jeg det virker som han er interessert på samme nivå som meg, men ikke ønsker et forhold akkurat nå og er redd for å innlede noe før han reiser. Hvis jeg prøver å snakke meg han om det, kommer han bare til å si som tidligere; at han ikke ønsker et forhold. Derfor lurer jeg på om jeg bare skal gi dette en sjanse og se hva som skjer videre uten å ta det opp (ja, jeg kan ende med å bli såret, men da har jeg iallefall prøvd) eller om det er like greit å bare droppe han nå? Er jeg helt på ville veier når jeg lurer på om han er interessert? Anonym poster: b55d2f41078005a2f4153ebc6ff997b1 1
jessica90 Skrevet 1. juli 2012 #2 Skrevet 1. juli 2012 Som person hadde jeg dropet han eller vært ærlig med han hva du føler for han og hva du syns og mener. Ellers kommer du inngen vei i livet dit, dit liv står heller ikke på vent. Det må du huske!!
SemperFi Skrevet 1. juli 2012 #3 Skrevet 1. juli 2012 Move on. Han holder deg på vent fram til det kommer noe "bedre".
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2012 #4 Skrevet 2. juli 2012 Dessverre ser det ikke lovende ut. Jeg vet ikke hva det er med jenter, men venninner har en fæl tendens til å sukre og si det venninna vil høre. Ja han kan fint være sjalu, ja han kan fint synes du er pen å se på og har lyst på deg på mange vis - men til syvende og sist handler det om at han helt fra starten av har sagt at han ikke vil noe mer. Ikke noe tvil, ikke noe usikkerhet, ikke noe baggasje som har vært problemet. Jeg har ei venninne som nå går på sovemedisin og må gå til psykolog etter å ha holdt på med en sånn kar i snart 2 år. Jeg synes så fryktelig synd på henne og selvtillitten hennes er helt ødelagt. Hun hater nesten seg selv fordi hun ikke har klart å holde seg unna ham. Fryktelig enkelt for andre å si, og jeg missunner deg ikke overhodet. Det er rett og slett vondt når man må være den som bryter opp og sier nok er nok. Anonym poster: 7fad5d7225f1d1e5c2250834f00ae072 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2012 #5 Skrevet 2. juli 2012 Det er vanskelig å vite hva han vil og hvordan forholdet utvikler seg. Jeg har datet en mann i nesten ett år før vi ble sammen og forholdet varte i ni år. En annen gang tok det knapt et døgn, dette forholdet varte i tre år. Nå er jeg igjen i en datingfase som har vart siden april, og jeg vil ikke presse han på noen måte. Vi ses flere ganger i uken og overnatter, lager mat sammen og går ut sammen, og han har fortalt etter over tre måneder at han er blitt utrolig glad i meg, men jeg merker at han holder igjen med at vi skal erklære oss som et par. Dette gjør at også jeg er blitt mer tilbakeholden. Men jeg er villig til å se hvordan det utvikler seg. Blir det ikke noe mer enn vennskap fra hans side respekterer jeg det. Jeg tenker at så lenge vi har det godt sammmen har jeg ingen grunn til å avslutte forholdet. Men jeg har vært i tvil, er selvsagt redd for å bli såret og la meg bli såret, og har vært i tenkeboksen mange ganger. Venninner har rådet meg til å kutte han ut, men det er noe de sier fordi de er redd for at jeg skal bli såret og ikke fordi de har noe i mot han som person. Jeg var garantert ikke ute etter et forhold når jeg møtte han, men merket at jeg fikk følelser og det er skremmende. Men som jeg skrev, en datet jeg med i ett år før vi ble et offisielt par. Tror usikkerhet kan være en av grunnene til at mange er forsiktige i datingfasen, er det et snev av følelser er de fleste redd for å gi for mye av seg selv før man blir bedre kjent. Men jeg har også vært på den andre siden av gjerdet, og måttet avslutte forhold fordi den andre har utviklet følelser for meg som ikke har blitt gjengjeldt. Anonym poster: 9196cc5def80267428d7d513efe76c24
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2012 #6 Skrevet 2. juli 2012 Takk for svar!! Jeg er jo usikker fordi hele greia bunner i at han jo har bagasje; Et enormt dårlig brudd med eksen der han ble veldig, veldig såret og at han sliter med at faren hans nylig har gått bort. Han sa at det hadde ingenting med meg å gjøre. Så jeg veit ikke. Jeg tror jeg har bestemt meg for å ta et skritt tilbake, se hvordan ting går og samtidig være åpen for begge utfall; at det KAN gå bra, men likegodt KAN gå rett i dass. - TS Anonym poster: b55d2f41078005a2f4153ebc6ff997b1
Gjest Mog Skrevet 4. juli 2012 #7 Skrevet 4. juli 2012 Takk for svar!! Jeg er jo usikker fordi hele greia bunner i at han jo har bagasje; Et enormt dårlig brudd med eksen der han ble veldig, veldig såret og at han sliter med at faren hans nylig har gått bort. Han sa at det hadde ingenting med meg å gjøre. Så jeg veit ikke. Jeg tror jeg har bestemt meg for å ta et skritt tilbake, se hvordan ting går og samtidig være åpen for begge utfall; at det KAN gå bra, men likegodt KAN gå rett i dass. - TS Anonym poster: b55d2f41078005a2f4153ebc6ff997b1 Så Lenge du selv føler at dette er det riktige steget å ta, så støtter alle deg her inne. Du bør i hvertfall ta litt avstand fra han, og ikke møte han med en gang han ringer deg, og vil treffes. Sett han litt på "pinebenken", og se om han endrer holdning etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå