Gjest Papillon85 Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 Da vi prøvde på førstemann hadde jeg aldri positiv EL-test mer enn en dag. Må har jeg testet positivt to dager på rad. Er dette normalt? Hvor lenge pleier slike tester å være positive og når er da EL?
Amber Skrevet 21. juni 2012 #3 Skrevet 21. juni 2012 Jeg tror det er individuelt hvor lenge den er positiv..? Kan sikkert variere. Den er iallefall positiv før eggløsningen;så sex de nærmeste dagene etter positiv test kan gi gode resultater
Gjest Papillon85 Skrevet 21. juni 2012 #4 Skrevet 21. juni 2012 Jeg tror det er individuelt hvor lenge den er positiv..? Kan sikkert variere. Den er iallefall positiv før eggløsningen;så sex de nærmeste dagene etter positiv test kan gi gode resultater Takk! Da får vi bare fortsette da Sist hadde vi kun sex den dagen jeg hadde positiv test og ble gravid
Amber Skrevet 22. juni 2012 #5 Skrevet 22. juni 2012 Jeg hadde sex den dagen testen var positiv - jeg ble gravid
Gjest Papillon85 Skrevet 23. juni 2012 #6 Skrevet 23. juni 2012 Jeg hadde sex den dagen testen var positiv - jeg ble gravid Ja, sånn var det jo for meg også sist Nå har vi hatt sex alle tre dagene med positiv EL-test, og på Fertilityfriend sine sider står det at jeg er "most fertile" på charten min i dag. Så da er det bare til å forføre i kveld igjen da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå