Syden Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 æsj.. det er skikkelig illeluktende løpetid på ene tispa mi, får lyst til å spy når jeg kjenner den lukta.. er det normalt at det lukter av løpetid?
katt1 Skrevet 21. juni 2012 #2 Skrevet 21. juni 2012 Har 3 tisper jeg,ingen er så ille som du beskriver her. Kunne jo fått sjekket det,men om det er sånn hver gang er det sikkert ikke noe galt Tror jeg hadde vasket henne for og sett om det hjelper i første omgang
Syden Skrevet 21. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2012 Har 3 tisper jeg,ingen er så ille som du beskriver her. Kunne jo fått sjekket det,men om det er sånn hver gang er det sikkert ikke noe galt Tror jeg hadde vasket henne for og sett om det hjelper i første omgang har 2 tisper jeg, kunn den ene tispa som det lukter av.. og det lukter kunn når hun har løpetid, hun blør rødt i begynnelsen av løpetida, men nå er det brunt det som kommer ut.. er det normalt at det blir brunt d som kommer?
katt1 Skrevet 21. juni 2012 #4 Skrevet 21. juni 2012 ja det er normalt med den fargen,men den lukten???? vask henne godt du
Syden Skrevet 21. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2012 ja det er normalt med den fargen,men den lukten???? vask henne godt du vasken er gjort, og er luktfri så langt
Anciol Skrevet 22. juni 2012 #6 Skrevet 22. juni 2012 Det kan være voffsen din har urinveisinfeksjon, det fikk min når hun hadde løpetid, dermed ble vi anbefalt P-sprøyte for henne og nå slipper vi å plages av løpetiden og hun slipper å ha UVI. Anbefaler at du snakker med dylegen og spør om han/henne kan abefale p-sprøyte:) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå