Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

æsj.. det er skikkelig illeluktende løpetid på ene tispa mi, får lyst til å spy når jeg kjenner den lukta.. er det normalt at det lukter av løpetid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 3 tisper jeg,ingen er så ille som du beskriver her. Kunne jo fått sjekket det,men om det er sånn hver gang er det sikkert ikke noe galt :) Tror jeg hadde vasket henne for og sett om det hjelper i første omgang :)

Skrevet

Har 3 tisper jeg,ingen er så ille som du beskriver her. Kunne jo fått sjekket det,men om det er sånn hver gang er det sikkert ikke noe galt :) Tror jeg hadde vasket henne for og sett om det hjelper i første omgang :)

har 2 tisper jeg, kunn den ene tispa som det lukter av.. og det lukter kunn når hun har løpetid, hun blør rødt i begynnelsen av løpetida, men nå er det brunt det som kommer ut.. er det normalt at det blir brunt d som kommer?

Skrevet

ja det er normalt med den fargen,men den lukten???? vask henne godt du :)

Skrevet

ja det er normalt med den fargen,men den lukten???? vask henne godt du :)

vasken er gjort, og er luktfri så langt :)

Skrevet

Det kan være voffsen din har urinveisinfeksjon, det fikk min når hun hadde løpetid, dermed ble vi anbefalt P-sprøyte for henne og nå slipper vi å plages av løpetiden og hun slipper å ha UVI.

Anbefaler at du snakker med dylegen og spør om han/henne kan abefale p-sprøyte:)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...