Gå til innhold

FRISØR

Anbefalte innlegg

Skrevet

HVA KOSTER DET Å FÅ ORDNET HÅRET I EN BRUDE SALONG.? JEG HAR HALV LANGT HÅR OG ØNSKER Å FÅ DET SATT OPP? KANSKJE LITT PERLER OG BLOMSTER I HÅRET. GÅR DET ANN Å FÅ ORDNET HÅRET HOS VANLIGE FRISØRER VISST DE ER FLINK. HVA PLEIER DET Å KOSTE. :briller:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke rop sånn a....... :ler:

Brudesalonger setter ikke opp hår vel........

Du må i en frisørsalong, og det er ikke så billig.... Har vel hørt rundt seks hundre pr time, pluss prøvetime.....

Skrevet

Hos min frisør tar de faktisk 1200 per time, og det har jeg funnet ut er ganske vanlig. De regner med ca 2 timer for å sette opp håret mitt og sminke meg.

Skrevet

Jeg synes også det er utrolig dyrt, hos "min" frisør/sminkør skulle de ha 700 per time. de mente det tok ca. 3 timer i alt. Jeg bestilte lenge øfr jul, men nå tror jeg jammen meg jeg avbestiller hele greia og istedet sminker meg selv og får hjelp av mamma til å sette opp håret. hvis vi øver oss bør det bli bra!

Skrevet

Den morsomste forberedelsen var abselutt frisøren. Jeg og forloveren min storkoste oss og kom i skikkelig bryllupsstemning! Anbefales. Betalte 1250 for prøvetime og selve dagen. (tror det tok 2 og en halv time da)

Skrevet

Min frisør tok 500 kr pr time, og jeg var der i 3 timer. Jeg har kort hår.

De fleste frisører er flinke til brudepynting, men man kan isåfall be om å få en frisør som har litt ekstra kompetanse på området. :wink:

Skrevet

Jeg har passe langt hår og betalte 900,- for oppsetting av håret på den store dagen. Var hos frisøren i ca 2,5 time hvis jeg husker rett... Betalte det samme for forloveren min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...