lykkLIG Skrevet 8. februar 2004 #1 Skrevet 8. februar 2004 HVA KOSTER DET Å FÅ ORDNET HÅRET I EN BRUDE SALONG.? JEG HAR HALV LANGT HÅR OG ØNSKER Å FÅ DET SATT OPP? KANSKJE LITT PERLER OG BLOMSTER I HÅRET. GÅR DET ANN Å FÅ ORDNET HÅRET HOS VANLIGE FRISØRER VISST DE ER FLINK. HVA PLEIER DET Å KOSTE.
Gjest Tex Skrevet 8. februar 2004 #2 Skrevet 8. februar 2004 Ikke rop sånn a....... Brudesalonger setter ikke opp hår vel........ Du må i en frisørsalong, og det er ikke så billig.... Har vel hørt rundt seks hundre pr time, pluss prøvetime.....
Ingeborg Skrevet 8. februar 2004 #3 Skrevet 8. februar 2004 Hos min frisør tar de faktisk 1200 per time, og det har jeg funnet ut er ganske vanlig. De regner med ca 2 timer for å sette opp håret mitt og sminke meg.
Holly Hobbie Skrevet 8. februar 2004 #4 Skrevet 8. februar 2004 Jeg synes også det er utrolig dyrt, hos "min" frisør/sminkør skulle de ha 700 per time. de mente det tok ca. 3 timer i alt. Jeg bestilte lenge øfr jul, men nå tror jeg jammen meg jeg avbestiller hele greia og istedet sminker meg selv og får hjelp av mamma til å sette opp håret. hvis vi øver oss bør det bli bra!
Gjest agurk Skrevet 8. februar 2004 #5 Skrevet 8. februar 2004 Den morsomste forberedelsen var abselutt frisøren. Jeg og forloveren min storkoste oss og kom i skikkelig bryllupsstemning! Anbefales. Betalte 1250 for prøvetime og selve dagen. (tror det tok 2 og en halv time da)
Augustbrud02 Skrevet 9. februar 2004 #7 Skrevet 9. februar 2004 Min frisør tok 500 kr pr time, og jeg var der i 3 timer. Jeg har kort hår. De fleste frisører er flinke til brudepynting, men man kan isåfall be om å få en frisør som har litt ekstra kompetanse på området.
Tyren Skrevet 9. februar 2004 #8 Skrevet 9. februar 2004 Jeg har passe langt hår og betalte 900,- for oppsetting av håret på den store dagen. Var hos frisøren i ca 2,5 time hvis jeg husker rett... Betalte det samme for forloveren min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå