AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 Er bedt i et litt fancy bryllup, og har en kjole jeg gjerne vil gå med - men sliter med å finne sko som passer til, og hvilke strømper jeg evt skal gå for. Kjolen er i litt konservativ stil (tenk Charlotte i SATC), med hvitt stykke oventil og marineblå kjole fra høy-midje-omtrent til knærne, tettsittende. Ikke clingy, men etter figuren. Hvitt og mørk blått, altså. Så er jeg i tvil om hva jeg gjør med sko og strømper. Tenker oppsatt hår og perleøredobber til dette, veldig enkelt. hvite strømper og sko? solbrune strømper og blå eller svart eller hvit sko? blå strømper og blå sko? sorte strømper og sko? og i så fall hvilken veske? Jeg ser at alle "må ha" nude sko nå - men jeg er i tvil om jeg kan bruke nude til en kjole med helt hvitt på - synes det blir litt rart, og hvilken veske skulle jeg hatt til i så fall? Det blir rart med nude sko og blå eller hvit veske synes jeg. Jeg har googlet sko, men finner ikke noe jeg synes ser passende ut, sikkert fordi jeg ikke er så vant til å shoppe på nett. Noen med mer know how enn meg som kan gi råd så blir jeg veldig takknemlig! Bryllupet skjer tidlig høst. Anonym poster: 874d5ad59104b16f4592f7ba18d85ad6
FantasDick Skrevet 20. juni 2012 #2 Skrevet 20. juni 2012 Jeg tror det kommer til å se bra ut med blanke strømpebukser, nude pumps og en veske i enten hvitt eller samme blåfarge, men det kan jo hende jeg tar feil. Jeg synes dessverre hvite pumpe som oftest ser tacky ut, men blå pumps kan jo fungere godt.
Wonders Skrevet 20. juni 2012 #3 Skrevet 20. juni 2012 aldri hvite strømper -ever. Direkte styggt er det. Samme gjelder hvite sokker, fysj. Gå for solbrune strømpermed/uten glans, og småsko etter hvilken farge på smykkene. Gjerne gull eller sølv. Bianco 350 kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå