AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 Finnes det noe slikt? Mamma har vært psykisk syk i mange år, men har de par siste årene fått for seg at hun burde få seg hund og at det ville være bra for henne. Vi har prøvd å få henne fra det, men hun hørte ikke på oss og skaffet seg valp i all hemmelighet. Nå er hun blitt dårlig igjen og blir antageligvis innlagt. Det er en utrolig søt valp, men den er jo ikke mer enn snart fire måneder, og trenger trygghet. Jeg tror ikke det beste for den er å være hos meg, da vi har to hunder fra før og skal passe en hund til i sommerferien. Jeg har jo heller ikke ferie før om en måned, og får ikke fri for å være hjemme med valpen. Hva gjør jeg nå? Jeg ønsker jo alt godt for den lille valpen.. Anonym poster: ff7a97b3ee2821adf2c0a221ae1b492f
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #3 Skrevet 20. juni 2012 Jeg bor utenfor Oslo, men hun bor i Østfold. Anonym poster: ff7a97b3ee2821adf2c0a221ae1b492f
kaprifolen Skrevet 20. juni 2012 #4 Skrevet 20. juni 2012 http://www.sigra.no/nyttig-info/dyrepass/ kanskje noen du kan kontakte her? Er ikke f.eks Modum i Moss eller ca der omkring?
Gjest Uanonymbruker Skrevet 20. juni 2012 #6 Skrevet 20. juni 2012 Uff det var synd det ikke var nærmere
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #7 Skrevet 20. juni 2012 http://www.sigra.no/nyttig-info/dyrepass/ kanskje noen du kan kontakte her? Er ikke f.eks Modum i Moss eller ca der omkring? Mamma snakket om å sette den i kennel om ikke jeg kunne ha den, men det vil jeg helst ikke. Ser det er en privatperson fra Modum på den siden, men jeg får ikke åpnet hjemmesiden hennes. Skal se litt nærmere på de andre. Tusen takk. Hvilke type hund er det? Det er en chihuahuablanding av noe slag. Jeg er faktisk litt usikker. Ganske useriøst hele dette opplegget. Jeg er skikkelig sinna på mamma akkurat nå, men hun gjør dessverre som hun vil. TS Anonym poster: ff7a97b3ee2821adf2c0a221ae1b492f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå