Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal kjøpe meg mobil og vil ha telenor sin mobilforsikring også. Noen som har dette og som har brukt denne? Vil tro at det er sånn "idiotforsikring" som dekker vannskader, fall i gulvet, tyveri osv..

Anonym poster: 8e13b2611110d5c0b6b25ed618103d24

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vær klar over at prisen på forsikringen øker til 49 kr pr måned fra september av.

Anonym poster: cdfb7591a9f533806bd20aa7ea6b8910

AnonymBruker
Skrevet

Vær klar over at prisen på forsikringen øker til 49 kr pr måned fra september av.

gjør det? hvordan vet du det? bør ikke telenor informere om dette??

AnonymBruker
Skrevet

gjør det? hvordan vet du det? bør ikke telenor informere om dette??

Jeg vet det fordi jeg har forsikringen og har mottat meldingen "Hei, du har i dag forsikret din mobiltelefon hos oss. Vi må dessverre på grunn av høyt skadeomfang endre prisen til 40,- pr. måned fra 1.9.2012. Vi beklager dette. Du kan naturligvis avslutte din forsikring på Mine sider på telenor.no. Hilsen Telenor"

Mottat 11.06.2012

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet det fordi jeg har forsikringen og har mottat meldingen "Hei, du har i dag forsikret din mobiltelefon hos oss. Vi må dessverre på grunn av høyt skadeomfang endre prisen til 40,- pr. måned fra 1.9.2012. Vi beklager dette. Du kan naturligvis avslutte din forsikring på Mine sider på telenor.no. Hilsen Telenor"

Mottat 11.06.2012

hm.. men 49 kroner er ikke SÅ ille da.. er vel viktig å ha mobilforsikring i tilfelle ting skulle skje?

Skrevet

Har fått dekket skade på reiseforsikringen med 500 kr egenandel (iPhone)

Skrevet (endret)

Slike forsikringer er jo bare det eneste tull?

Dersom det er noe galt med mobiltelefonen din som ikke skyldes normal slitasje eller såkalt vann-eller slagskade, er du som oftest sikret via garanti på mobilen, og din rett til å reklamere på produktet.

For at det skal være potensielt lønnsomt å ha en mobilforsikring, bør det i det minste gjelde en relativt dyr mobiltelefon.

Men, min mening er vel at det aldri vil lønne seg for en vanlig forbruker, som passer relativt godt på mob.tlf.

Endret av Østlandet
AnonymBruker
Skrevet

Dersom det er noe galt med mobiltelefonen din som ikke skyldes normal slitasje eller såkalt vann-eller slagskade, er du som oftest sikret via garanti på mobilen, og din rett til å reklamere på produktet.

For at det skal være potensielt lønnsomt å ha en mobilforsikring, bør det i det minste gjelde en relativt dyr mobiltelefon.

Men, min mening er vel at det aldri vil lønne seg for en vanlig forbruker, som passer relativt godt på mob.tlf.

det kan vel skje uforutsette hendelser, som å miste mobilen i gulvet og få en skade. eller søle brus på. det KAN skje. Og bruker man innboforsikringen på det, blir det egenandel på 2000 kr.

Skrevet

Noen av mobilforsikringene har latterlig høy egenandel også!

Skrevet

Ja. Min mening er at dette er bare tull.

Det rare er at en masse mennesker forsikrer mobilen sin.....

Men, sin egen kropp.

Nei...det glemmer de....

Skrevet

En sak som veldig mange ikke tenker på er at man bør undersøke om forsikringen også dekker misbruk av SIM-kort...

Det fikk jeg bittert erfare...fikk frastjålet telefonen på jobb. Jeg oppdaget at den var borte når jeg var ferdig på jobb (etter ca 3 timer) og da hadde idiotene som rappet telefonen min ringt for nesten 6000 kr til langt-vekk-i-stan før jeg fikk sperret telefonen.

Forsikringen dekket mobilen, men ikke gigantregningen:-(

Ble et kraftig innhogg i en kummerlig studentøkonomi gitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...