Gjest bamsemumsa Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 Hei! Noen som vet om noen gode Joggerunder rundt sentrum av lillehammer? Helst på 5km og lengre :-)
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #2 Skrevet 20. juni 2012 Tja...vet ikke hvor lang den er, men jeg brukte en 30-35 min på å løpe fra sentrum, mot Olympiaparken (oppoverbakke til ishallene), løp videre oppover på den skogsstien ved Mesnaelva, før det går nedover igjen, der skal en komme inn på en sti ved boligbebyggelse, som fortsetter på sti gjennom skog, rett fremover, du kan fortsette på en sti der det står et skilt om at den er gitt i gave fra noen til noen, husker ikke hvem, når den stien er ferdig, pleide jeg å løpe tilbake gjennom boligstrøk til jeg kom til Maihaugen, koselig å ta en ekstra runde eller to der, men antar at porten er stengt nå om sommeren, da går det an å løpe forbi og tilbake til sentrum gjennom Søndre park for ytterligere naturopplevelser. Dette var vel ikke spesielt bra forklart, men det er egentlig ikke så ulogisk å finne frem. Anonym poster: d9ed177fde01b0467a1aed176e0e89d3
Gjest bamsemumsa Skrevet 20. juni 2012 #3 Skrevet 20. juni 2012 Ok:-) dumt med mye bratte oppoverbakker her.. Kunne ønske jeg fant en runde som var slakk hele veien.
Virina Skrevet 20. juni 2012 #4 Skrevet 20. juni 2012 Ok:-) dumt med mye bratte oppoverbakker her.. Kunne ønske jeg fant en runde som var slakk hele veien. Eyyy, så ålreit å se en annen Lillehamring her inne Desverre har jeg ingen ideelle løyper in mind for øyeblikket, men jeg skal si ifra om jeg skulle komme over noen
Gjest Beena Skrevet 21. juni 2012 #5 Skrevet 21. juni 2012 Eneste "slakke" runda jeg kommer på som er i "sentrum" er fra stasjonen til HiL og tilbake, men kanskje mye trafikk? Er ca. 5km fra Skysstasjonen til HiL. Er sikkert mye bra løyper oppe ved birkebeineren, har ikke erfaring med det selv ettersom jeg bor på Fåberg og jogger heller der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå