b e l l a Skrevet 27. mai 2002 #1 Del Skrevet 27. mai 2002 Jeg har "surfet" litt rundt her en stund nå, lest litt og lært litt av det dere har skrevet. Og nå er jeg klar for å komme med min "ting". Jeg er i et forhold, jeg har en kjæreste som jeg bor sammen med. Jeg elsker han, høyt. Men han har fortalt meg at han setter kameratene sine høyere en meg. " De kommer alltid først" Han sa dette til meg. Hver helg skal tilbringes sammen med dem, kjøre motor sykkel, male båt, hjelpe ditt og hjelpe datt.. Jeg er lei, lei av å ikke bli verdsatt! Er det jeg som krever for masse, eller er dette normalt? Håper noen kan svare meg litt. Eller er det noen som har det som meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylie Skrevet 27. mai 2002 #2 Del Skrevet 27. mai 2002 Jeg har også opplevd lignende. Dvs ingen har sagt det direkte, men du merker når du er langt nede på proriteringslista. Hadde jeg visst at jeg var 1. prioritet hadde jeg nok tålt mer at hangjorde sine ting. Hvis han elsker deg, ønsker han å være sammen med deg. Det er ikke snakk om å gi opp kamerater og interesser, men å være i et forpliktende forhold krever mye av de involverte, det kan høres ut som at han ikke er helt klar for det ennå? Jeg syns du skal snakke med han og si ifra om at du syns det er vanskelig. Tror det er viktig å ikke stille så mange krav til en mann at han føler seg fanget, noen menn tåler lite på det punktet, men som sagt hvis han elsker deg....12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2002 #3 Del Skrevet 28. mai 2002 Hei! La ham skjønne at du ikke sitter hjemme og er trist eller lei deg! La dine venner / venninner komme foran han en periode, så skal du nok snart se at han aner uråd.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå