Gå til innhold

Drikke brus når man skal ned noen kilo

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et spørsmål. Jeg skal ned 1-3 kilo, det spørs når jeg er fornøyd med kroppen, men ned skal jeg. Jeg syntes det blir fryktelig kjedelig å bare drikke vann, men jeg er ganske flink med det. Så kjøpte jeg meg eplenektar, for jeg tenkte det var en sunn løsning, siden jeg syntes vann blir for kjedelig. Da jeg leste bak, så jeg at det var mer kalorier i eplenektaren, enn min kjære cola! Så det er bedre å drikke cola da, enn eplenektar?

Og er det skadelig og ta et-to glass med cola/eplenektar hver dag, istede for vann hele tiden? Jeg har jo vært stordrikker av cola så lenge jeg kan huske, og jeg er slank, men er noen steder jeg ikke er fornøyd..

Anonym poster: 2450b04bf115b40f372d60847e47703d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å klemme litt sitron eller lime i vannet ditt?:) Juice og iste og sånt har ofte mange kalorier og sukker i seg.

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å blande nektaren med vann? Da får du smak uten uheldige stoffer og mindre kalorier.

Anonym poster: a785c1a903adc2054b893eeff3f7b475

AnonymBruker
Skrevet

Hadde helt glemt bort at det gikk an å gjøre det, så nå blir det innkjøp av sitron. Takk!! :) Jeg skal ikke bli helt slankefanatiker, skal kose meg om jeg vil! Har jo vært slank i så mange år på mitt ikke så sunne kosthold, så da kan vel ikke det skade. Samtidig som jeg kutter drastisk ned! :)

AnonymBruker
Skrevet

Pepsi max har omtrent ingen kcal ;) Under en kcal i 250 ml.

Anonym poster: c1080c584dca082478dc40e5bfb1c872

AnonymBruker
Skrevet

Pepsi max har omtrent ingen kcal ;) Under en kcal i 250 ml.

Anonym poster: c1080c584dca082478dc40e5bfb1c872

Eller bare lettbrus i det hele tatt. Men kunstige søtningsstoffer er jo ikke akkurat det beste det heller.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er pepsi max bedre enn cola da? Jeg er avhengi av noe annet enn kun vann å drikke!

Gjest Kyklopen
Skrevet

ikke glem sukkerfri saft også. fun light eller noe sånt. mye godt.

eple/pære er min favoritt.

AnonymBruker
Skrevet

Er pepsi max bedre enn cola da? Jeg er avhengi av noe annet enn kun vann å drikke!

Ta deg et glass cola zero istedet, pepsi max smaker som oftest søle for oss coladrikkere.

AnonymBruker
Skrevet

Den overlegent beste brusen av alle er jo helt kalorifri - Pepsi Max.

Null problem

Anonym poster: b79d3602b4781c0926f8e3f6469bcdd1

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Pepsi kunne vært en helt grei løsning i ukedagene, men Cola er jo den beste brusen som finnes. Alt annet syntes jeg smaker veldig tamt, dødt og kjedelig. Cola er orgasme for munnen.

AnonymBruker
Skrevet

Ts i innlegget over. ;) Inneholder Cola zero mange kalorier?

Gjest O___o
Skrevet

Jeg har et spørsmål. Jeg skal ned 1-3 kilo, det spørs når jeg er fornøyd med kroppen, men ned skal jeg. Jeg syntes det blir fryktelig kjedelig å bare drikke vann, men jeg er ganske flink med det. Så kjøpte jeg meg eplenektar, for jeg tenkte det var en sunn løsning, siden jeg syntes vann blir for kjedelig. Da jeg leste bak, så jeg at det var mer kalorier i eplenektaren, enn min kjære cola! Så det er bedre å drikke cola da, enn eplenektar?

Og er det skadelig og ta et-to glass med cola/eplenektar hver dag, istede for vann hele tiden? Jeg har jo vært stordrikker av cola så lenge jeg kan huske, og jeg er slank, men er noen steder jeg ikke er fornøyd..

Unngå alle former for lettbrus.

De inneholder kunstige søtningsstoffer som vil gi hjernen din signaler om at nå kommer det noe søtt - og hjernen vil da få lyst på sukker og raske karbohydrater og kcal.

derfor mange får økt søtsug av å drikke lettbrus.

Drikk heller ordentlig brus - men i mindre mengder

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror det med lettbrus og søtsug er litt individuelt? Jeg er svært glad i Pepsi Max, og jeg har aldri merket noe søtsug.

• Liker 1
Skrevet

Elsker cola ,men pepsi max er også Elsk..

Liker ikke cola light og zero

AnonymBruker
Skrevet

Jeg drikker MYE pepsimax, kanskje en liter til dagen. Har aldri følt noe spesielt søtsug av det. Har gått ned 5-6 kg siden begynnelsen av mai, og det de sier om at pepsi max omdannes til sukker osv... i kroppen er bare tull. :) Hvertfall for min kropp.

Anonym poster: 7bf31eedb4a67ac48ec3d8679fb80a4d

Skrevet

Så kjøpte jeg meg eplenektar, for jeg tenkte det var en sunn løsning

Det er tilsatt sukker i eplenektar, drikk heller eplejuice. Det er ganske mange kalorier i eplejuice også, men du får sunne næringsstoffer med på kjøpet som ikke finnes i Cola.

AnonymBruker
Skrevet

har lest noe om at sukkerfri brus virker som sukker i kroppen likevel, fordi cellene tenker det er sukker og går inn i fettlagringsmodus.. og derfor lagrer fett som de ville gjort når du spiser sukker. Noe sånt,.. Men vet ikke om det er sant. :)

Anonym poster: 67fee86aced8f8eca0b93a59cc651f22

Skrevet

Unngå alle former for lettbrus.

De inneholder kunstige søtningsstoffer som vil gi hjernen din signaler om at nå kommer det noe søtt - og hjernen vil da få lyst på sukker og raske karbohydrater og kcal.

derfor mange får økt søtsug av å drikke lettbrus.

Drikk heller ordentlig brus - men i mindre mengder

Tull. Dette er motbevist utallige ganger via forskning på bla. aspartam.

Drikk bare lettbrus du TS, ingen fare. Bare fanatikere som bruker det som dårlig unnskyldning for å drikke Coca Cola.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...