Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Rapunsel5
Skrevet

Hei! Jeg har skikkelig lyst til å bli det bølgette og krusette håret mitt. Er så utrolig lei av å måtte planlegge når jeg skal vaske håret og bruke alt for mye tid på å ordne det. Jeg har hår til litt over korsryggen og det er ganske tykt, vil det koste veeeeldig mye?

Har lest litt på nett om at "Straight'N Shine" kan rette ut hår permanent. De nettsidene jeg var innpå var et par år gamle, fant ingenting fra 2012 så jeg lurer på hvordan slike behandlinger hos frisøren er i dag? Er det noen som har prøvd det før? Jeg er ikke redd for at det skal slite på håret fordi rettetangen min kommer til å drepe håret mitt i fremtiden uansett :haar:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kurer du håret ditt? Hvis det er ned til korsryggen og tykt og bølgete ville jeg aldri i verden rettet det ut hehe :) Hva hvis du bare kurer det godt 1-2 ganger i uken? Da vil det nok bli mindre krusete/frizzy :)

Gjest Rapunsel5
Skrevet

Kurer du håret ditt? Hvis det er ned til korsryggen og tykt og bølgete ville jeg aldri i verden rettet det ut hehe :) Hva hvis du bare kurer det godt 1-2 ganger i uken? Da vil det nok bli mindre krusete/frizzy :)

Hehe, ja man vil jo alltid ha det man ikke har :) Men jeg synes det blir så veldig tykt og varmt om sommeren :P Jeg har prøvd alle slags kurer i tillegg til at jeg kurer det minst to ganger i uken. Hvis jeg skal sove med vått hår så fletter jeg det og bruker antifrizz produkter, men ingenting hjelper :(

Skrevet

Stikk innom en frisør og spør! Finnes gode antipermanenter i dag, så kan godt hende det går heeelt fint! ;)

• 1 måned senere...
Skrevet

Prøvde straight n shine fra goldwell i fjor og er helt forelska. Men prisene er stive!! KOstet meg 5000kr å gjøre det hos frisøren,men det var definitivt verdt det. Tok det igjen senest forge uke, men denne gangen kjøpte jeg produktane på finn.no for 2000kr selv og fekk ei vennine til å gjer det på meg. Dette skal angra ikke jeg på i ett sekund! Har nok produkt til å ta etterveksten så mange ganger jeg vil og gjøre dette flere ganger. Og så mye penger spart i forhold til å gjøre dette hos frisøren som tar seg betalt for jobben som tar lang tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...