Gå til innhold

Gutter som slutter å ta kontakt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenk deg at du dater en gutt. Dere har truffet hverandre et par ganger og dere kommer godt overens. Begge har en følelse av at den ene liker den andre.

Plutselig slutter han å tekste/ringe deg (ta kontakt) like ofte. Han bruker lenger tid på å svare deg på meldinger. Du føler du er den som må ta initiativet.

Så mitt spørsmål er; er dette alltid fordi gutten IKKE er interessert lenger? Eller kan det være andre faktorer i bilde? Vi jenter liker jo å komme med forklaringer på hvorfor han ikke tar like mye kontakt lenger, eller hva? :fnise:

Kan det virkelig være andre grunner? Han er i en virkelig opptatt periode, vanskelig periode, han er sjenert, han liker deg virkelig godt og vil ikke virke desperat... Ja, hva kan det være?

Gjerne kom med egne erfaringer :)

Anonym poster: ae726a258cf76d0e1100b81e59f23eb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er gutt, og hvis jeg skal snakke for meg kan det være en drøss med grunner til at jeg ikke tar kontakt.. Først og fremst, fordi jeg ikke får respons tilbake, jeg føler det er enveiskontakt, og at interessen ikke er hos hun...

Eller som du sier, en opptatt periode, men da sender jeg likevel en melding, eller tar en prat på tlf, det har man tid til (Gjelder det deg og?)

Sjenert/Ikke virke desperat er det en stor sjanse for og, KG er jo full av tråder hvor jenter sier de vil ha en gutt som ikke er for på/desperat, og heller ikke for laidback/ikke er nok interessert. Den balansen er ikke lett skal jeg si deg! Og overanalysering er vel heller ikke attraktivt.

Siste grunn kan være at jeg ikke er interessert, det hender jo det og.

Lykke til! Gutter liker jenter som tar initiativet :)

• Liker 3
Gjest foremma
Skrevet

Eller kanskje han rett og slett ikke er interessert? Kanskje du mistolker signalene?

Skrevet

Ingen er så opptatt at de ikke har tid til å svare på meldinger. Er han intr. går det ikke 3 dager før du får svar. Sorry han er ikke intr.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her!

Holder ikke på med noen for øyeblikket ;) men bare tenkte litt for meg selv. Er så lei av folk som bare sier: NEI, glem det. han er ikke interessert.

for eksempel; jeg holdt på med en fyr og det gikk kanskje 3 uker uten kontakt. jeg sendte en melding og spurte om han ville treffes; han ville det :) så det er ikke nødvendigvis sånn at han ikke er interessert! men jeg ville bare høre hva andre mente kunne være grunner for at en gutt slutter å ta kontakt :)

Skrevet

Ingen er så opptatt at de ikke har tid til å svare på meldinger. Er han intr. går det ikke 3 dager før du får svar. Sorry han er ikke intr.

Enig. Bruker tidvis unnskyldningen om at jeg er opptatt selv (når jeg har brukt lang tid på svare noen osv.), men faktum er at de gangene jeg er interessert så finner jeg (gledelig!) tid. Å sende en sms trenger ikke ta mer enn noen sekunder.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han går lei av å være den som tar kontakt hele tiden?

Anonym poster: edbd43cf1e333693942c932b9b6f6ed9

Gjest Anna.S
Skrevet

for eksempel; jeg holdt på med en fyr og det gikk kanskje 3 uker uten kontakt. jeg sendte en melding og spurte om han ville treffes; han ville det :) så det er ikke nødvendigvis sånn at han ikke er interessert! men jeg ville bare høre hva andre mente kunne være grunner for at en gutt slutter å ta kontakt :)

Men hadde han sagt ja hvis han hadde ei annen på gang? Det er det store spørsmålet? Jeg vet at du og andre er lei av å høre, han er ikke intressert, men desverre så er det faktisk det som er sannheten de fleste gangene.

De gangene jeg har opplevd at det har skjedd, har jeg sendt en melding hvor jeg forteller at jeg har blitt invitert på en date og at jeg derfor vil vite om han er intressert i å fortsette å treffe meg eller ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Men hadde han sagt ja hvis han hadde ei annen på gang? Det er det store spørsmålet? Jeg vet at du og andre er lei av å høre, han er ikke intressert, men desverre så er det faktisk det som er sannheten de fleste gangene.

De gangene jeg har opplevd at det har skjedd, har jeg sendt en melding hvor jeg forteller at jeg har blitt invitert på en date og at jeg derfor vil vite om han er intressert i å fortsette å treffe meg eller ikke.

Igjen, jeg holder ikke på med noen nå ;)

AnonymBruker
Skrevet

Anonym poster: 4feb3d91bf7711d89a869c865f27c420

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo hende han føler du ikke gir den responsen han ønsker. Jeg ser det litt selv, har truffet en fyr og foreslått at vi møtes igjen, men jeg merker jeg ikke er så veldig ivrig når han tar "litt mye" kontakt, og ikke legger opp til direkte flørting. Da blir han også mindre ivrig på sms-ene. Ellers tror jeg det andre alternativet er at han holder på å miste interessen uansett hva grunnen er - men det spørs jo litt hva du mener med mindre ofte, lengre tid osv... Forskjell på å gå fra fem minutter til en halvtime, og å knapt svare i løpet av dagen :)

Anonym poster: 9200dcc04f5914644e5ba831322143a1

AnonymBruker
Skrevet

men jeg merker jeg ikke er så veldig ivrig når han tar "litt mye" kontakt, og ikke legger opp til direkte flørting.

Altså at JEG ikke legger opp til flørting.

Skrevet

Interessant spørsmål! Jeg er jente og jeg kan fint ikke ta kontakt med en gutt på en stund, selv om jeg liker han veldig godt. Altså; selv om jeg ikke kontakter han så betyr det ikke at jeg ikke er interessert.

Grunnene til at jeg ikke kontakter en fyr jeg liker utrolig godt kan være mange. Oftest tror jeg det er på grunn av at jeg er usikker. Si at du da har gått ut med en fyr et par ganger og du blir mer og mer forelsket. Jeg tenker i alle fall da: "Å nei, kan ikke kontakte han! Han vil tro jeg er desperat!", eller "Jeg liker han så godt, og hvis han liker meg like godt VIL han kontakte meg!" eller så er jeg rett og slett for redd for å bli avvist.

Vet ikke om noen av gutta føler det samme...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han har en eks han ikke er ferdig med...

Anonym poster: c9a26eee623860cb8ada617c4cb7ec6e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo helt an på. Det er normalt at man ikke alltid kan svare umiddelbart eller har mulighet til å ta initiativet, hvis man har mye jobb, eksamen, andre ting som krever ens oppmerksomhet etc.

Men jeg vil nok si at hvis man alltid svarer sent/ikke svarer/aldri gidder ta initiativet over for lang tid så er man nok ikke heller spesielt interessert.

Anonym poster: 0f4a54dd2f280a27d21b15429083d8b1

Skrevet

Jeg ville ha tolket det sånn at han ikke hadde vært særlig interessert dersom han ikke svarte på en melding på et par dager...Som noe over skrev, så tar det bare noen sekunder å svare at man er opptatt og at man derfor tar kontakt senere. Tror heller ingen er så sjenerte at de ikke kan svare på en sms..Hadde en fyr jeg var interessert i ikke svart på flere uker, hadde jeg ikke giddet bruke mer tid på han.

Gjest .-L-.
Skrevet

Slutter å ta kontakt med damen når jeg finner ut at hun ikke var noe for meg og når jeg føler at hun ikke virker interessert. Ja, så holder jeg ikke kontakten når jeg finner ut at damen har kjæreste.

Sjenerte gutter trenger start hjelp når det kommer til å ta kontakt/holde kontakten :)

AnonymBruker
Skrevet

Interessant spørsmål! Jeg er jente og jeg kan fint ikke ta kontakt med en gutt på en stund, selv om jeg liker han veldig godt. Altså; selv om jeg ikke kontakter han så betyr det ikke at jeg ikke er interessert.

Grunnene til at jeg ikke kontakter en fyr jeg liker utrolig godt kan være mange. Oftest tror jeg det er på grunn av at jeg er usikker. Si at du da har gått ut med en fyr et par ganger og du blir mer og mer forelsket. Jeg tenker i alle fall da: "Å nei, kan ikke kontakte han! Han vil tro jeg er desperat!", eller "Jeg liker han så godt, og hvis han liker meg like godt VIL han kontakte meg!" eller så er jeg rett og slett for redd for å bli avvist.

Vet ikke om noen av gutta føler det samme...

Akkurat sånn er jeg og!

Anonym poster: 966637377e7f55433367a273de88f596

Skrevet

Hva om å skrive til han at du liker at han svarer kjapt?

Kanskje han er litt usikker og derfor drøyer å sende meldinger, noen ganger kan det føles ut som man er litt for "forever alone" om man svarer med en gang eller kjapt.

Gjest "gjest"
Skrevet

Han er ikke interessert og kommer ikke til å si noe med mindre du insisterer på en hatsærklæring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...