bazinga88 Skrevet 19. juni 2012 #1 Skrevet 19. juni 2012 (endret) Jeg har bleket hår og min egen hårfarge ca 10 cm innerst, jeg har lyst på en jevnere blond farge (min egen farge er litt mørkere enn kommunegrått) det jeg lurer på er om det går ann å bruke en lys hårfarge som funker både på mitt ekte/ufarget hår og det bleket, eller må jeg kjøre på med mer bleking? Endret 20. juni 2012 av bazinga88
blab Skrevet 20. juni 2012 #2 Skrevet 20. juni 2012 Etter egne erfaringer fra eksperimenteringer med hjemmefarging og bleking for noen år siden: Ikke gjør noe med det hjemme. Gå til frisør og fiks det der Før du risikerer å knekke av håret ditt med hjemmefargingen Og bruk gode produkter fra frisør, jeg tenker at det heller er lurt å bruke litt penger på det nå hos frisør enn å måtte risikere å bruke litt mindre på hjemmefarging etc og i tillegg ødelegge håret. Lykke til
Gjest WendyClear Skrevet 20. juni 2012 #3 Skrevet 20. juni 2012 Det skal fint gå å farge over med en lys hårfarge, men på bleket hår er det ikke sikkert fargen blir lik det som står på pakken. Hårfaring sliter ikke så mye på håret som bleiking, og frisører bruker uansett en sterkere blanding enn det som kommer i hjemmefaringspakken. Så ikke vær bekymret for at håret skal "brekke" hjemme (heller at fargen ikke blir akkurat slik du vil).
bazinga88 Skrevet 20. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2012 Det skal fint gå å farge over med en lys hårfarge, men på bleket hår er det ikke sikkert fargen blir lik det som står på pakken. Hårfaring sliter ikke så mye på håret som bleiking, og frisører bruker uansett en sterkere blanding enn det som kommer i hjemmefaringspakken. Så ikke vær bekymret for at håret skal "brekke" hjemme (heller at fargen ikke blir akkurat slik du vil). Så du mener at den lysere hårfargen vil sette seg i mitt naturlige hår også? Jeg har hatt mørkt farget hår før, og da funket det ikke. men innbiller meg om at det er fordi det var farget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå