AnonymBruker Skrevet 19. juni 2012 #1 Skrevet 19. juni 2012 Eg vonar at nokon kan hjelpa med eit spørsmål når det gjeld kva krav eg kan setja til arbeidsgjevaren min? Eg har i lengre tid, både munnleg og skrifleg sett fram ynsje/krav om opplæring til å gjera arbeidet mitt. For å freista å forklara, tenk at ein vert sett til å montera ein maskin. Opplæringa vert gjeven, og er god nok. Etter ei stund så kjem Denne maskinen i nye utgåver, med nye funksjonar og nye komponentar. Ingen får opplæring, men får no til monteringa på eit vis. Etter endå litt lengre kjem endå nye utgåver som no er så fjerne frå originalmodellen at eg ikkje kjenner med 100% komfortabel med montering eller service på denne. Når me ber om opplæring så får me til svar at me kan sjå i brukanvisniga, sidan det korkje finns tid eller resursar, eller pengar til å læra opp dei tilsette. Likevel har me til krav om å utføra monteringa korrekt og med gitte tidsfristar. Er dette rekteg, eller kan me krevja opplæring? Anonym poster: d14e31c44045b270823bad3482036a8a
Gjest BM2 Skrevet 19. juni 2012 #2 Skrevet 19. juni 2012 Aner ikke, men jeg hadde levert oppsigelsen min.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2012 #3 Skrevet 19. juni 2012 Eg treng pengane, og nye arbeidsplassar veks ikkje på tre diverre.... Anonym poster: d14e31c44045b270823bad3482036a8a
Gjest BM2 Skrevet 19. juni 2012 #4 Skrevet 19. juni 2012 INtensiver jakten på annen arbeidsgiver. Du kan nok mer en å bare herje med denne typen maskiner. Bedrifter som ikke har råd til å lære opp sine ansatte har ikke livets rett. Enden på visa her er at dere vil levere dårligere og dårligere og til slutt gidder ingen handle av den bedriften lenger. Har sett det skje med leverandører før. Så gi beskjed til sjefene at de kan velge langsiktig nedtur, eller å investere i sine ansatte for å få en vedvarende vekst.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2012 #5 Skrevet 19. juni 2012 Jeg hadde iallfall sørget for at min etterspørsel etter kursing og oppdatering var dokumentert skriftlig og da helt at de ansvarlige hadde svart. Jeg hadde følt meg høyst ukomfortabel med å gjøre noe jeg visste jeg ikke hadde god nok kunnskap i. Du har etterspurt og fått svar. Du kan få god nok dokumentasjon på at du har bedt om kurs eller du kan se deg om etter noen annet. Er dere flere som utfører lignendes oppgaver og har samme problem? Kanskje mer tyngde dersom dere er sammen Anonym poster: 9cb828735b7632fef549a2a9547a81be
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #6 Skrevet 20. juni 2012 Me er ca 50 tilsette på mi avdeling, og det er fleire som spør, utan å få naudsynt opplæring. Me hjelpar kvarandre så godt me kan , og vonar at kundane ikkje klagar for mykkje på servicen (support) som me gjev, slik at det ikkje gjev utslag på evalueringane som Me får med jamne mellomrom. Men finnes det verkeleg ingen lovtekst me kan klaska i bordet?? Anonym poster: d14e31c44045b270823bad3482036a8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå