LilleMy84 Skrevet 19. juni 2012 #1 Skrevet 19. juni 2012 Okey.. Her er tingen! Skal ha en hjemmedate imorgen.. Han er 34 og jeg 27. Har "kjent" ham i ca.10 år.. I den betydningen av at jeg er i samme vennegjeng og fester sammen iblant. Jeg liker virkelig denne mannen! Og har fortalt ham det(!). Han ble tydelig tatt på senga og visste ikke helt hvordan han skulle reagere.. Det skjønner jeg jo men han var med meg resten av kvelden og vi danset,lo og kysset.. :-D Lurte på om han ville møtes og det sa han ja til,så vi gikk en tur her om dagen og pratet! Så spurte jeg om han ville komme til meg,noe han også ville og skal da imorgen.. MEN; Han er så "stille".. Vet ikke hvor jeg har ham! Har blitt fortalt at han er en rolig gutt. Kjempesnill og god. Og det vet jeg jo;) Men hører og at han ødelegger alltid forhold før de begynner fordi han ikke tar initiativ..! Men jeg vet ikke om han er interessert eller ikke. Hvordan skal jeg få han litt mer ut av skallet sitt..? Ville han virkelig "kastet" tiden sin vekk på meg om han ikke var bittelitt interessert...??? Hjelp!! :-/
Gjest Stille vann Skrevet 19. juni 2012 #2 Skrevet 19. juni 2012 Det virker jo som om han er interessert nå. Dersom han er stille og beskjeden kan det være han syntes det er vanskelig å åpne seg om slike ting, men etterhvert kan du jo bare spørre han. Du må bare ta initiativ i starten, til han blir "varm i trøya".
Gjest Wei Wei Skrevet 20. juni 2012 #4 Skrevet 20. juni 2012 Nå har du tatt initiativ flere ganger på rad uten at han gjorde det. Samtidig, så savner du bekreftelse om hans interesse. Gi ham litt rom og la ham ta initiativ til noe neste gang. Det kan jo hende han bare "henger på" fordi du er tilgjengelig.
LilleMy84 Skrevet 20. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2012 Takk for svar dere! Det var han som fant ut at vi skulle gå tur da.. Men du har rett Wei Wei.. Jeg trenger en bekreftelse på at han er interessert. Men hvordan får jeg det...?
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #6 Skrevet 20. juni 2012 Ved å spørre..? Anonym poster: 50a8bdee6f8d45551bcdeeb86e583437
LilleMy84 Skrevet 20. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 20. juni 2012 Ved å spørre..? Anonym poster: 50a8bdee6f8d45551bcdeeb86e583437 Jo... Men jeg vil ikke virke masete.. Men vil jo gjerne vite hvor vi står
Gjest .-L-. Skrevet 20. juni 2012 #8 Skrevet 20. juni 2012 Tror du bare må finne deg i at dersom det skal bli deg og han, så må du dra lasset fram :gjeiper:
LilleMy84 Skrevet 20. juni 2012 Forfatter #9 Skrevet 20. juni 2012 Nå er han her om en time!! Og jeg gruer meg.. Har aldri datet en så herlig mann før! Vet ikke helt hva jeg skal gjøre :-/ Jeg er jo egentlig veldig sjenert av meg.. Noen råd om hva vi kan prate om? Jeg er så på trynet nervøs!! Vil så gjerne at han skal like meg og være interessert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå