blab Skrevet 19. juni 2012 #1 Skrevet 19. juni 2012 Jeg er mørk brun i håret, farget det for ca 2 mnd siden med minicolor i denne nyansen. Det har et rødlilla skjær. Har kun farget håret denne ene gangen med minicolor på over ett år og håret mitt er ikke noe slitt eller tørt. Vil jeg ødelegge håret ved å stripe det lysere over tid? Jeg kommer til å gjøre det hos frisøren, hjemmebleking/farging ble jeg ferdig med for 3 år siden!
Auroressa Skrevet 20. juni 2012 #2 Skrevet 20. juni 2012 Jeg er mørk brun i håret, farget det for ca 2 mnd siden med minicolor i denne nyansen. Det har et rødlilla skjær. Har kun farget håret denne ene gangen med minicolor på over ett år og håret mitt er ikke noe slitt eller tørt. Vil jeg ødelegge håret ved å stripe det lysere over tid? Jeg kommer til å gjøre det hos frisøren, hjemmebleking/farging ble jeg ferdig med for 3 år siden! Tror det vil gå fint og stripe det lysere over tid hos frisøren ja :-) Vil jo skade håret noe men ikke like mye som det hadde gjort ved eventuell avfarging og deretter bleking. Holder på med det selv nå, hettestriper, hadde svart hår som utganspunkt , og har nå hettestripet det to ganger, og det er betraktelig lysere. Men ikke særlig pent.. Regner med at jeg må ta minst to hettestriper til før jeg har nådd målet mitt. Anbefalt fra frisøren var det og vente 5-6 uker mellom hver hettestriping, men jeg eier ikke tålmodighet. Gå til frisøren og hør hva dem anbefaler :-) Men hettestriper er nok det safeste vil jeg tro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå