Gå til innhold

hva koster frisør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva de må betale for å få satt opp håret sitt på den store dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg betaler ca 2000.

Det er for prøvetime og for selve dagen.

:D :D

Skrevet

Salongen jeg skal til tar 1200 kr per time for brudepynting, de regner med et par timer på meg.

Skrevet

Jeg husker ikke prisen, men de hadde én pris for komplett brudepynt, inkludert prøvetime og sminke, og én pris for det samme uten sminke. Vil man bare ha et enkelt oppsett, tar de vanlig pris for det, ikke noe ekstra fordi det er brudefrisyre. Har inntrykk av at noen salonger tar brudepris bare man er brud, selv om man bare vil ha noe helt enkelt, stemmer det? Det er jo litt mer med det om man tar en "brudepakke" mener jeg, da bytter man jo klær og alt på salongen.

Gjest Muslingen
Skrevet

Her i nord hvor jeg bor, koster det 350 kr pr halvtime. Men jeg er så heldig at tanten til min kjære er frisør, så jeg slipper billig unna. :sjarmor:

Skrevet

Det er nok veldig forskjellig fra salong,sted osv..

Jeg får det også billigre...Er frisør selv

Skrevet

betalte 2500 for et fantastisk oppsett og fin sminke.Var hos frisøren i 5 timer.

Får somregel det man betaler for.Dyktige frisører er somregel dyrest.

Skrevet
Dyktige frisører er somregel dyrest.

Det er ikke sant, det skal jeg være vitne på! :blunke:

Skrevet

Jeg betalte rundt 1500 kr for pynting og sminking på dagen vår. dette var da inkludert prøvetime. (Jeg var hos frisøren i 3 timer)

Skrevet

Jeg mener prisen var 450 kr/t dit jeg skal..Eller dvs hun skal komme til meg, så hun tar sikkert litt ekstra for kjøringen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...