Roo Skrevet 19. juni 2012 #1 Skrevet 19. juni 2012 Har en lys kjole, med blomster i lilla/turkis nederst. Er veldig usikker på hva slags sko jeg skal bruke til.. Sorte pumps, kanskje litt hardt til lys, sommerlig kjole? Pene sandaler? Er det ok med lave sko i bryllup eller må man litt opp i høyden? Tar gjerne imot tips og linker (finner ikke noe bilde av kjolen, men den er offwhite, rekker til knærne og har fargerike blomster nederst).
dobbeltisolert Skrevet 19. juni 2012 #2 Skrevet 19. juni 2012 bruk nokre høghela fine sko du liker, husk å ta med deg nokre lave sko/ballerina sko til seinare på kvelden
Roo Skrevet 19. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2012 Hehe ja, kanskje ikke så dumt med et par lave i veska. Hvilken farge bør jeg ha på penskoene? Fungerer sorte med sommerkjole, eller bør jeg gå for hudfarvet, hvite eller kanskje sandaler?
dobbeltisolert Skrevet 19. juni 2012 #4 Skrevet 19. juni 2012 personleg ville eg ha valgt hudfarga sko. sjølv skal eg bryllup og har ein 50-tals inspirert blå kjole med lyse hudfarga sko, og utan strømper
Roo Skrevet 19. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2012 Høres fint ut! Hudfarvet er jo så in i år også
Wonders Skrevet 20. juni 2012 #6 Skrevet 20. juni 2012 (endret) denne er fin på lange dager i pene kjoler...Helen er ikke så høy, og der er med strikk til når du hovner opp. Bianco kr 349,- Endret 20. juni 2012 av Wonders
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå