Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Det er en gutt som jobber på matbutikken der jeg bor, og i det siste har han kommet bort til meg og snakket mye med meg. Sagt at han gjerne vil trene med meg, kan komme og hente meg osv. Bare snakket lenge, om alt mellom himmel og jord selv om vi egentlig ikke kjenner hverandre.

Han er utrolig snill når man snakker med han, helt nydelig personlighet.

Vi har snakket sammen mange ganger, han kommer alltid bort til meg når jeg er i butikken og smiler hver gang. Han la meg også til på facebook (årets høydepunkt)

Så var jeg utenfor butikken en gang med en venn, og da kommer han og noen venner forbi. Han sier et lite "hei", mens noen av vennene sier "halla *hans navn*" også ler de. Han selv lo ikke, men så flau ut, og lata som om jeg/vi ikke eksisterte.

Han har et rykte på seg på å være flørtete, men det er jeg jo litt selv, kan ikke noe for det, bare måten jeg snakker på, hehe.

Betyr det at han har kødda hele tiden, og at han ikke vil finne på noe med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på om han nå endrer oppførsel overfor deg.

Du får se det an litt.

Skrevet

Nå snakker han mye med meg på facebook, sitter og kjeder seg i Portugal. Han er så annerledes når man snakker alene med han. Gutter, hehe...

AnonymBruker
Skrevet

typisk gutter tenker jeg! driver og småroter med en fyr for tiden.. Når han er med kompiser kan han knapt si hei, og er vi på samme fest tar an aldri intiativ til å snakke, men med en gang vi er alene er jeg den mest fantastiske jenta i hele verden, og jeg har den fineste personligheten han noen gang har møtt... tja, hva sier dette om en gutt da?!:P bli klok på dem? jommen sa jeg smørr! ;)

Anonym poster: f25085630db0cefaf820244af8b3a30e

Gjest Katten.
Skrevet

Noen endrer oppførelsen i lag med sine venner... Trenger ikke bety at han bare har køddet med deg.

• Liker 1
Skrevet

typisk gutter tenker jeg! driver og småroter med en fyr for tiden.. Når han er med kompiser kan han knapt si hei, og er vi på samme fest tar an aldri intiativ til å snakke, men med en gang vi er alene er jeg den mest fantastiske jenta i hele verden, og jeg har den fineste personligheten han noen gang har møtt... tja, hva sier dette om en gutt da?!:P bli klok på dem? jommen sa jeg smørr! ;)

hahha :)

og gutter som sier vi jenter er vanskelig å forstå seg på..de er ikke alltid like lette å forstå de heller!!

Skrevet

Noen endrer oppførelsen i lag med sine venner... Trenger ikke bety at han bare har køddet med deg.

blir litt skeptisk da..paranoid

Skrevet

spesielt når jeg er i butikken hele tiden, alle tror at jeg er der pga. han..men jeg er i matbutikker 24/7 uanset..haha vanskelig liv altså.

AnonymBruker
Skrevet

hahha :)

og gutter som sier vi jenter er vanskelig å forstå seg på..de er ikke alltid like lette å forstå de heller!!

Nettopp! Vi er kanskje vanskelig å forstå, men er i det minste, (stort sett, og alltid i mitt tilfelle) ærlig.. si det som det er, ingen liker svidd grøt!

Skrevet (endret)

Nettopp! Vi er kanskje vanskelig å forstå, men er i det minste, (stort sett, og alltid i mitt tilfelle) ærlig.. si det som det er, ingen liker svidd grøt!

Hvis du tror at det er noen generell regel at jenter er ærlige så tar du nok feil.

Hørte forøvrig akkurat nå at i 89% av utroskap-tilfellene så blir det aldri oppdaget.

9 av 10 slipper altså unna med utroskap. Som jo er rimelig skremmende.

Og da viser det seg at kvinner er verst. Fordi de er flinkere til å juge. Så flott!

Endret av Steinar40
  • Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Betyr at han var flau foran vennene sine når du er i nærheten. Tror ikke du trenger å legge så mye betydning i det :) Jeg hadde sett på det som et godt tegn.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...