Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man ha en formell utdannelse som journalist da? En venninne av meg mener jeg kan søke på et 30% vikariat som journalist i lokalavisen, på grunnlag av mine gode norskkarakterer, og det at jeg for 5år siden fikk publisert ei novelle i et jentemagasin....

Er det flaut å sende inn en søknad, med butikkjobb gjennom 10år som eneste arbeidserfaring? Dette er virkelig en jobb jeg kunne tenkt meg, da spalten omhandler et tema som virkelig engasjerer meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må man ha en formell utdannelse som journalist da? En venninne av meg mener jeg kan søke på et 30% vikariat som journalist i lokalavisen, på grunnlag av mine gode norskkarakterer, og det at jeg for 5år siden fikk publisert ei novelle i et jentemagasin....

Er det flaut å sende inn en søknad, med butikkjobb gjennom 10år som eneste arbeidserfaring? Dette er virkelig en jobb jeg kunne tenkt meg, da spalten omhandler et tema som virkelig engasjerer meg!

Det er flaut om du IKKE søker en jobb du har lyst på! :)

Og spesielt når emnet engasjerer deg, må jo det bare stråle gjennom søknaden din. Så blir du ihvertfall vurdert!

Stå på !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...