AnonymBruker Skrevet 19. juni 2012 #1 Skrevet 19. juni 2012 Her vi bor har vi gammeldagse søppeldunker ute, og får tildelt et begrenset antall søppelsekker en gang i året. Desverre hadde tidligere huseier tatt brukt opp for mange poser før han flyttet og vi ble da uten søppelsekker noen uker. Koster 50 kroner pr sekk om man vil ha flere....så jeg kjørte heller på fyllinga et par ganger for å slippe dette. De to siste ukene har jeg bare lagt avfallsposene rett i dunken, slik at jeg bare kunne løfte de over når den nye rullen med søppelsekker kom. Men fyttirakkern så idiotisk gjort av meg. Løftet opp de tre øverste posene og under der åpenbarte det seg en hel larvefarm. Det kravlet OVERALT nedi der, og minnet mest om en scene fra x-files. Grøsser på ryggen enda jeg sitter inne nå. Men hvordan i huleste skal jeg bli kvitt disse krypene? Må jo få løftet posene oppi sekken og få levert søpla i morra, men brekker meg bare jeg tenker på det. Tar det lang tid før de går over i puppestadiet? Kanskje bedre når de ikke kravler så fælt.... Anonym poster: 2a1d53dc71abbfa41ad7034c36a0db86
Ryvre Skrevet 19. juni 2012 #2 Skrevet 19. juni 2012 Kunne du ikke lagt posene i söplesekker da? Koster jo liksom 20 kr på butikke for en rull Kanskje du kan bruke en pinne eller lignende å löfte posene oppi en sekk?
Gjest hedgepig Skrevet 19. juni 2012 #3 Skrevet 19. juni 2012 Ofre pølseklypa di så slipper du å ta i posene!
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #4 Skrevet 20. juni 2012 Her vi bor har vi gammeldagse søppeldunker ute, og får tildelt et begrenset antall søppelsekker en gang i året. Desverre hadde tidligere huseier tatt brukt opp for mange poser før han flyttet og vi ble da uten søppelsekker noen uker. Koster 50 kroner pr sekk om man vil ha flere....så jeg kjørte heller på fyllinga et par ganger for å slippe dette. De to siste ukene har jeg bare lagt avfallsposene rett i dunken, slik at jeg bare kunne løfte de over når den nye rullen med søppelsekker kom. Men fyttirakkern så idiotisk gjort av meg. Løftet opp de tre øverste posene og under der åpenbarte det seg en hel larvefarm. Det kravlet OVERALT nedi der, og minnet mest om en scene fra x-files. Grøsser på ryggen enda jeg sitter inne nå. Men hvordan i huleste skal jeg bli kvitt disse krypene? Må jo få løftet posene oppi sekken og få levert søpla i morra, men brekker meg bare jeg tenker på det. Tar det lang tid før de går over i puppestadiet? Kanskje bedre når de ikke kravler så fælt.... Selv med sekker,så bør slike dunker rengjøres. Vi fyller med klorin,så vann og lar det virke. Tømmer ut og lar det tørke. Viktig nå på sommer Anonym poster: 2a1d53dc71abbfa41ad7034c36a0db86 Anonym poster: 9bf51fea353108dc71f7c1b835fc922b
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #5 Skrevet 20. juni 2012 Ja, jeg burde nok tatt i en vanlig sekk.... Men det har som regel ungene som har vært ute med søpla i det siste, og jeg har ikke tenkt mer på dette... Men iallfall utstyrte jeg meg med hagehansker med engangshansker utenpå og brettet disse over jakkeermene. Og ikke minst en slik maske over nese og munn. Tok en spade og prøvde etter beste evne og få opp posene uten å se for masse ned i dunken. Og det gikk da forsåvidt greit, selv om det sikkert såg helt snålt ut for den nye naboen som holdt på og flytte inn... Men jeg var visst ikke den første som hadde fått besøk av slike kryp i dunken. Men nå er søpla henta og dunken er klora. Pleier jo å gjøre det når været er varmt (selv om det er sjelden her i fjellet) Anonym poster: 2a1d53dc71abbfa41ad7034c36a0db86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå