Gjest :o) Skrevet 7. februar 2004 #1 Skrevet 7. februar 2004 heisann! skal prøve selvbruning for første gang, og lurer på: hvordan gjør jeg det med ansiktet? tenker da på hårfestet, huden rundt øynene, øyelokk.. og hva med ørene? takker for svar
Fat Sally Lee Skrevet 7. februar 2004 #2 Skrevet 7. februar 2004 Når man skal bruke selvbruner i ansiktet er det viktig å: * Bruke selvbruningskrem som er beregnet for bruk i ansiktet * Ha ren, nypeelet hud, som er innsmurt med fuktgivende krem. * Pass på at fuktighetskremen rekker å trekke skikkelig inn før du påfører selvbruneren * Ta på et tynt lag, det er bedre å ta det i flere omganger enn å ende opp med stygge skiller * Smør på jevnt over hele ansiktet, også rundt øyne og på øyelokk, og nedover halsen. Masser kremen skikkelig inn, for å unngå skjolder. * Unngå hårfeste og øyenbryn, her er det lett at kremen blir liggende i "kladder". * Jevn godt utover kinnene mot ørene. * Det er ikke nødvendig å smøre inn ørene, det ser ikke unaturlig ut selv om ørene ikke blir brune. * Vask hendene GODT for å unngå brunoransje fingertupper. Vent 3 - 4 timer (eller gjerne over natten). Er du ikke fornøyd med fargen, gjenta prosessen til du har oppnådd ønsket farge. Lykke til! :D
Gjest :o) Skrevet 7. februar 2004 #3 Skrevet 7. februar 2004 takk for gode råd! mene.. en ting til.. hvis jeg får noe på brynene, er det krise? vil det påvirke fargen på dem eller noe sånt? kan jeg evt ta bort med en q-tip, uten å vaske dem?
Fat Sally Lee Skrevet 7. februar 2004 #4 Skrevet 7. februar 2004 Nei, det er absolutt ingen krise. det vil ikke påvirke fargen på brynene, bare pass på at det ikke blir liggende et tjukt lag med krem der - det blir ikke pent. Bare fjern det med en q- tip, eller gni det godt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå