Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det en solskinnshistorie her? Har dere blitt gravide på tross av at alt håp er ute og legene har gitt dere opp?

Anonym poster: fb4dac753efd20ff1282026f443cc99f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tjaaa, jeg regnet ikke med å bli gravid.

Etter veldig mange betennelser i eggstokker og eggledere og til slutt en spiral som vokste fast i livmorveggen og måtte opereres ut, fikk jeg beskjed om at jeg måtte regne med at jeg var minst 80% steril.

Så traff jeg han jeg etterhvert giftet meg med - jeg ble gravid etter tre uker! Det ble ei kjempefin jente og jeg hadde ikke før begynt å få tilbake mensen igjen etter fødselen, så var jeg sannelig gravid igjen! Ei deilig jente en gang til.

Jeg tror mye har med å være avslappet og gjøre, og så må man elske til alle tider.

Resten er selvsagt å ønske deg/dere lykke til!

Hilsen fra Ho Eva

• Liker 2
Gjest babyfirefly91
Skrevet

jeg skulle gjerne trengt noen solskinns historier :(

AnonymBruker
Skrevet

Samme her!

Anonym poster: 60b8e03171c2b04ac6c3d723d0c95d26

AnonymBruker
Skrevet

Gikk uten prevensjon i tre år og var gjennom flere hormonkurer. Hadde gitt opp håpet etter to år med prøving, og tenkte at det sikkert ikke var meningen. Ble plutselig gravid i mars i år :rodmer:

Anonym poster: b0ef9e0d77ce1fdfce99c6b869e857a5

• Liker 1
Skrevet

Ingen direkte erfaring, siden jeg som regel har blitt gravid til tross for alle forholdsregler.

Men en bekjent av meg kom på- i en alder av 37- at det var noe hun hadde glemt i singlelivet og karrierejaget, nemlig barn. Det viste seg å være vanskelig, og hun endte opp med IVF. Tror det ble fem forsøk i alt; de tre man får offentlig, pluss to private. Det gikk ikke.

Da hun hadde fylt 41, vært uten prevensjon i fire år, med diverse prøverørsforsøk bak seg, hadde passert aldersgrensen og ville dra utenlands for å ta enda et forsøk, trodde jeg helt ærlig at det hadde rablet for henne. Hva var vitsen, liksom- hun kunne jo åpenbart ikke få barn? Hvorfor sløse tid, penger, og fremfor alt følelser og energi, på noe som helt klart var håpløst?

Nå har hun en skjønn, flink jente på 10 :hjerte:

Skrevet

Vel.. De hadde ikke gitt meg opp, men vi hadde fått beskjed om at vi trengte assistert befruktning! :) Kom ikke så langt...

Skrevet

Hadde vel ikke akkurat gitt oss opp, men etter over 4 år med prøving, mange hormonkurer, 1 ma og 2 sa, satt endelig spiren for ett år siden :) Så nå har vi en liten tass på 3 mnd :hjerte:

Har pcos og prøvd mye alternativt, det siste var fotsone og jeg tror det var det som ga resultatet! Verdt å prøve i allefall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...