Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er lett å snakke med jenter generelt. Jenter jeg kjenner og jenter jeg ikke kjenner som jeg prøver å bli bedre kjent med. Praten flyter normalt sett ganske greit, og jeg synes jeg er dyktig sosialt.

MEN så møtte jeg en helt nydelig jente som gjør meg helt målløs til tider.

Hun får meg rett og slett til å bare stå der og glo uten å si et ord.

Skjer dette med dere også når dere møter en "spesiell" person som dere

synes er helt nydelig ?

Jeg kan prate med veldig pene jenter uten at jeg blir satt ut slik jeg blir med

hun nydelige =)

Er du dyktig sosialt med pene mennesker av det motsatte kjønn men så blir

du helt satt ut når en "spesiell" en dukker opp ?

Fortell gjerne om historier, episoder du har gjennomgått hvor du ble helt målløs.

Hvordan komme ut av denne "transen" ? Å si mer en en setning haha

Anonym poster: 075694519e5654dbec7e904bc0077f19

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd det selv. Jeg ble helt målløs og stum med eksen min de første gangene jeg så han. Til og med også under daten, så sa jeg ikke så mye, bare fordi jeg hadde så vansker med å åpne munnen, hahha. Men han likte at jeg var så stille, så heldigvis :gjeiper:

En annen fyr jeg så på skolen nesten hver dag. Aldri sett en SÅ kjekk mann før og han var virkelig kjekk skal jeg si deg... Hver gang han gikk forbi bordet mitt eller noe (der jeg satt med vennene mine og spiste lunsj) så stoppa jeg opp med å prate. Ikke med vilje, men når øynene mine er festet på han, så mister jeg evnen til å prate.

Så du er ikke alene om det hehe. Men du burde prøve å bli kjent med henne da! :popcorn:

Anonym poster: c08fd1404483ad25f311602ef7ded7c3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd det selv. Jeg ble helt målløs og stum med eksen min de første gangene jeg så han. Til og med også under daten, så sa jeg ikke så mye, bare fordi jeg hadde så vansker med å åpne munnen, hahha. Men han likte at jeg var så stille, så heldigvis :gjeiper:

En annen fyr jeg så på skolen nesten hver dag. Aldri sett en SÅ kjekk mann før og han var virkelig kjekk skal jeg si deg... Hver gang han gikk forbi bordet mitt eller noe (der jeg satt med vennene mine og spiste lunsj) så stoppa jeg opp med å prate. Ikke med vilje, men når øynene mine er festet på han, så mister jeg evnen til å prate.

Så du er ikke alene om det hehe. Men du burde prøve å bli kjent med henne da! :popcorn:

Anonym poster: c08fd1404483ad25f311602ef7ded7c3

Ja, skal bli bedre kjent med henne =) Tar med meg en tolk som kan oversette

mine tanker og lage setninger ut av dem :)

Denne her sangen er fin. Når jeg hører sånne sanger tenker jeg på hun :klemmer:

Anonym poster: 075694519e5654dbec7e904bc0077f19

Gjest .-L-.
Skrevet

Vel, jeg har egentlig bare opplevd dette med en jente, men det er en stund siden. Jeg presset meg bare igjennom det, til slutt gikk det fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...