Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente som snart fyller 18 og og siden jeg gikk i 7. klasse har jeg slitt med stor hårvekst på leggene. Håret mitt på hodet og i underlivet vokser ganske fort det også, så jeg regner med at dette kan ha en sammenheng. Men problemet mitt er at hvis jeg shaver meg med en vanlig høvel, så har jeg kun glatte legger den samme dagen, mens neste dag stikker jeg meg på leggene mine. Hvis jeg lar de vokse en uke eller to får jeg lage, svarte hår som nesten er på lengde med det som er vanlig for gutter. Moren min har det på samme måten, så jeg tror jeg har arvet det av henne, men ho bryr seg veldig lite om det, og har et ganske avslappet forhold når det gjelder å være hårete.

Jeg lurer på om det er noen som har det samme problemet som meg, og som eventuelt har noen bra tips? Jeg har prøvd å vokse de, men har aldri klart å vende meg til det i og med at det gjør så fryktelig vondt.

Videoannonse
Annonse
Gjest nemorosa
Skrevet

Når du vokser gjør det mindre vondt etterhvert når du har gjort det flere ganger :) angående voksingen vil jeg også anbefale deg å få profesjonelle til å gjøre det, det går mye raskere og er mindre vondt etter min erfaring.

Skrevet

Voksing gjør også at det vokser saktere / mindre og håret blir mykere..

jeg vurderer og ta laser slik at hårsekkene blir borte for gått på leggen.. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Føler meg som en hund. Håpløst...

Anonym poster: a69d7b037f59766bcbefaa94306c8c71

AnonymBruker
Skrevet

Sånn har jeg det også :sur:

Jeg har gått over til epilering. Selv da er ikke leggene "nybarberte" i veldig mange dagene, men det slår i hvert fall barbering :)

Voksing har jeg jo ikke råd til å gå og få gjort hver gang det trengs.

Anonym poster: 2970d228cc1bc874b5c70ec52f916a57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...