iskaffe Skrevet 19. juni 2012 #1 Skrevet 19. juni 2012 Jeg er så misunnelig på dem som har slikt hår som i disse bildene! Hvordan får man til slike fine, naturlige bølger? Hva trenger jeg av utstyr og produkter? Jeg har aldri dullet så mye med håret mitt, så her er jeg helt grønn. Og hvis jeg skulle beskrive fargen til en frisør, hva skulle jeg sagt? Da tenker jeg spesielt på den blonde fargen til Ashley Olsen. Liker at det er littegrann mørkere innerst, men overgangen ser så fin og naturlig ut. Betyr det at de har stripet det i ettertid, eller blir det slikt av seg selv?
Asfalt Skrevet 19. juni 2012 #2 Skrevet 19. juni 2012 Ei helt vanlig ganske stor krølltang burde gjøre jobben for å få slike krøller. Og sånn gradvist mørkt øverst ble det til meg når jeg først bleiket det og senere for å opprettholde fargen så stripet jeg det istedenfor. Så striping kan fungere, ja! Skriv ut et bilde eller ha det på mobilen din og vis det til frisøren din. Da vet frisøren nøyaktig hva du vil ha slik at det ikke blir noen misforståelser.
Gjest Nyyx Skrevet 19. juni 2012 #3 Skrevet 19. juni 2012 gorgeous curl wand! Sånne bølger/krøller får jeg av den. Den er veldig "flink"
Ambivalent Skrevet 19. juni 2012 #5 Skrevet 19. juni 2012 Ja, prøv en sånn "wand" som er tjukkere innerst, og tynnere ytterst. Så surrer du håret rundt den. Slik som
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå