Tapper Skrevet 19. juni 2012 #1 Skrevet 19. juni 2012 Dette temaet har sikkert vært snakket om tidligere, men jeg prøver meg. Hvilke billigprodukter (First Price, X-tra osv) har en bra kvalitet? Jeg har hørt at noen er bedre enn dyrere alternativer, mens andre ikke er det. Så er det noen som har noen tips tar jeg gjerne imot dem, enten det er vaskekluter eller kjøttdeig.
Gjest Tekola Skrevet 19. juni 2012 #2 Skrevet 19. juni 2012 Jeg er veldig fornøyd med Rema 1000s egne produkter, Landlord het det vel før. Spesielt pastaen og tacoproduktene er jeg nesten mer fornøyd med enn de dyrere alternativene Og så pleier vi å kjøpe frossen kjøttdeig fra... Nordfjord eller noe sånt.
shoppedilla Skrevet 19. juni 2012 #3 Skrevet 19. juni 2012 Vi kjøper kaviaren til first price, den har faktisk kommet best ut i test. Så kjøper jeg sånt som brødposer o.l. fra billigmerker om butikken har. Vi bruker bleiene til rema1000, kjempe fornøyd med disse! Coop sitt tacokrydder er ganske godt, men lomper og annet tacotilbehør kjøper jeg merke(sikkert bare innbilling.). Norgesgruppen har også noen oppvasktabletter som er helt okey, husker ikke merket, men må kjøpe det etterpå *note to self*. Ellers kjøper jeg firstprice champinjong, perfekt på grillspyd for de er ofte små så jeg slipper å dele de da. Har opplevd en sjelden gang at noen av champinjongene er dårlig i pakka. Laksen til firstprice er helt greit, samme med seien, ikke at jeg liker fisk, jeg spiser det. Bryr meg vel generelt lite om det er billigmerke eller vanligmerke jeg kjøper. Finnes mye bra av billigmerker også egentlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå