AnonymBruker Skrevet 19. juni 2012 #1 Skrevet 19. juni 2012 Jeg har fullført to av tre år av graden min, BA Business Management ved et universitet i Storbritannia. Skolen har et helt greit rykte for Business Management, men er best i landet for Supply Chain. Jeg ønsker å jobbe i olje og gass industrien, hvor jeg har arbeidserfaring, på sikt gjerne innen prosjektledelse, operations management eller lignende (jeg er veldig proaktiv og hardtarbeidende av natur, og ønkser en jobb med høyt tempo hvor jeg kan stå på og passe på at alle avdelinger jobber mot samme mål etc). Jeg har funnet ut at jeg har mulighet til å ta en annen vei tredje året, og få graden BA International Logistics and Supply Chain Management, og jeg må bestemme meg nokså raskt! Jeg har en interesse for supply chain, og har valgt alle valgfag innen dette området, men jeg er redd for en grad innen supply chain også vil lukke andre dører? Jeg kommer uansett til å studere omtrent det samme, med moduler innenfor både business og supply chain, og kommer nok til å kunne like mye om business uansett, men på papiret vil jo graden min være rettet mye mer mot supply chain. Jeg har ikke noe spesielt ønske om å jobbe innen HR, markedsføring eller regnskap, så om en grad i supply chain lukker disse dørene gjør ikke det meg noe, men kanskje andre dører, som ledelse generelt også lukkes? Noen innspill? Anonym poster: 299b2a64219ad9f492dccc99416129e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå