Elle Melle Skrevet 7. februar 2004 #1 Skrevet 7. februar 2004 Er det noen flere enn meg som ikke klarer å logge seg inn i Skandiabanken i dag? Har prøvd fra ca 15.00. og utover... Ligger feilen hos dem, eller er det bare meg? :-?
Gjest Dalwhinnie Skrevet 7. februar 2004 #2 Skrevet 7. februar 2004 Jeg var inne i ettermiddag i 4-5 tiden uten problemer.
Elle Melle Skrevet 7. februar 2004 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2004 Hm, da var jeg i byen og ikke handlet... Fikk ikke overført penger til rett konto før jeg gikk... Noen som kommer inn nå?
Elle Melle Skrevet 7. februar 2004 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2004 Noen som da vet hva som kan være problemet? Når jeg trykker på mitt sertefikat, blir jeg videresendt til en side som ikke blir funnet...Samme problemet på Elle Melle-mannens maskin.
Elle Melle Skrevet 7. februar 2004 Forfatter #6 Skrevet 7. februar 2004 Gjorde ALT som sto i deres (bankens) feilsøking. Hjalp ikke. Byttet til slutt sertefikat (selv om det gamle ikke var utgått), og DET hjalp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå