frkmammatil3 Skrevet 19. juni 2012 #1 Skrevet 19. juni 2012 Jeg har ikke laget mye smoothie, så de blir ofte litt kjedelige med få ingredienser. Men har gjerne lyst til å utforske litt mer, så om noen har oppskrifter som er sunne, og gjerne får litt fart på forbrenning osv. hadde det vært helt topp
Betty2 Skrevet 19. juni 2012 #2 Skrevet 19. juni 2012 Jeg er veldig glad i disse to blandingene 1. jordbær, mango, blåbær, youghurt (naturell eller med smak) eller kesam. og juice (appelsin/eple 2 mango, annanas, bringebær, juice, youghurt. i begge blandingene hat jeg noenganger oppi kornblanding, spesielt etter trening, da er en slik smoothie gull verdt 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2012 #3 Skrevet 19. juni 2012 (jeg pleier å kutte opp frukt og grønt å lage smoothie poser og sette i fryseren. appelsin juice banan mango eple fersken ananas eller Appelsin jucie banan skogsbær gulrot eller mango banan lettmelk isbiter eggeplomme cottage cheese eller vaniljeyoghurt rips ananasjuice Anonym poster: ade6d7367ea318f31271501efd4d37a7 1
Fanteria Skrevet 19. juni 2012 #4 Skrevet 19. juni 2012 Mine favoritter er: 1 mango banan blåbær appelsinjuice 2 mango jordbær blåbær banan appelsinjuice ja... Jeg er visst litt ensformig selv 2
frkmammatil3 Skrevet 19. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2012 Åj så spennende Dette må prøves ut, var flere som hørtes utrolig god ut
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2012 #6 Skrevet 19. juni 2012 Jeg kjøpte meg en liten bok om smoothies for å få ideer. Det er utrolig hva du kan putte i en blender. Hittil har jeg kun laget fruktsmoothies, men jeg velger å ha i Biola framfor juice. Anonym poster: e020c54c5b8dbd44d6f88920757a099c 1
Casall Skrevet 23. juni 2012 #7 Skrevet 23. juni 2012 Appelsinjuice Cottage cheese Eggeplomme Havregryn Banan Jeg lager ofte med disse ingrediensene, fordi den er sunn, frisk og mettende. God som frokost (jeg klarer ikke å spise tidlig om morgnen) og rett etter trening. Har ikke noe oppskrift egentlig, for jeg lager den på øyemål. 1
-Englefjes- Skrevet 23. juni 2012 #8 Skrevet 23. juni 2012 Standardsmoothien her i heimen: - Banan - Frosne bær (blåbær, bringebær, jordbær, alene eller blandet) - Økologisk tjukkmjølk eller Biola - Litt appelsinjuice - En skvett agavesirup eller noen få dadler om ikke bananene er søte nok - Extra virgin kokosolje - Litt havregryn om jeg føler for det Lager på øyemål, men til to voksne og en toåring er det passe med ca to never bær, halvannen banan og ca 5 dl biola/tjukkmjølk. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå