Karabista Skrevet 19. juni 2012 #1 Skrevet 19. juni 2012 Hadde en rar opplevelse idag på ultralyden, de skulle sjekke om eggene mine var klare til "høsting", noe de ikke var. Var for små.. Han ba meg stille opp på vekta, nikket og så sur ut.. Jeg vet jeg ikke er tynn og er akkurat på grensa til BMI på 32.. men der ble jeg satt ut... Hadde så fin opplevelse forrige uke, dette var nedtur.. sur grinete mann... Så ikke ut som han hadde noe forhåpning på at vi skulle få barn. Nesten som om han mente vi var uegnede som foreldre
Athene Skrevet 19. juni 2012 #2 Skrevet 19. juni 2012 Det offentlige oppleves ofte slik. Det er samlebånd, med knappe ressurser til prøverør som ikke er en "livsnødvendig" behandling. Jeg har flere ganger møtt knappe leger. Jeg trur ikke de mener noe vondt med det, selv om de absolutt burde tenkt litt mer over hvordan vi som går gjennom dette har det. Tenk over at du sikkert også er vel sårbar om dagen, disse hormonene tuller en del med oss Dessverre er det slik at vekt er en av de viktigste faktorene for å lykkes med prøverør. Men jeg trur ikke det skal være årsaken til at eggene dine er små. Jeg har ved to av mine forsøk opplevd små egg, da stimulerer man bare 1-3 dager ekstra. Det er helt vanlig.
Karabista Skrevet 19. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2012 Takk Athene det hjalp Ble så satt ut og irritert for han var så frekk mot oss. Mest fordi jeg ikke hørte helt hva han sa. Han snakker norsk med tysk aksent og da ble han mer sur når jeg ba han gjenta.. Uff... vet vekt er en viktig faktor, gikk ned 10 kg før pergotime og gikk dessverre opp 5 kg igjen..Jobber med det hele tiden, men ikke lett med disse hersens hormonene. man får lyst til å ligge i sofaen og gjemme seg for omverden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå