Gå til innhold

Hvilket skyllemiddel er best?

Anbefalte innlegg

Gjest avocadoen
Skrevet

Som overskriften sier: hvilket skyllemiddel er best og hva bruker du?

Videoannonse
Annonse
Gjest Cessie
Skrevet

Bruker FirstPrice. Lukter ikke så sterkt, og klærne blir minst like myke som med f.eks. Comfort eller Softlan.

Skrevet

Jeg liker best Comfort med Aloe Vera eller Creme Jojoba. De lukter kjempegodt,og klærne blir gode og myke :)

Skrevet

Ikke noe, evt litt eddik.

Da lukter tøyet rent, ikke kjemiske blomster som det ofte gjør med skyllemiddel.

:heks:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som overskriften sier: hvilket skyllemiddel er best og hva bruker du?

Ingen. Dette er et skapt behov fra produsenter. Har aldri brukt skyllemiddel. Håndklær og sengetøy er mykt som bare det. Grunnen er at jeg bruker en spiseskje med pulver i maskinen. Ingen grunn til å bruke mere.

Klærne hener jeg ute, så det lureknepet. Jeg bruker 7 prosent eddik som skyllemiddel. Liten dose i kammeret.

Det brkte de før i tiden, før skyllemiddelets tid

Anonym poster: b975de0289b8e900a6cc41be71d9e194

Skrevet

Jeg makter ikke Softlan, alle sammen stinker alt for mye.

Jeg bruker for det meste Comfort sensitiv, og eddik på det som ikke trenger å mykgjøres. Både vaskemiddel og tøymykner brukes i halv dose eller mindre.

Skrevet

Jeg elsker lukten av skyllemiddel! :-) Bruker comfort sommerfrisk og den som heter neutral :-)

Skrevet

MÅ ha skyllemiddel ellers blir klærne så stive. Kan virkelig ikke skjønne de som ikke bruker noe, såfremt de ikke bruker tørketrommel.

Jeg bruker bare Comfort sensitiv, klarer ingen med mye parfyme, da får jeg kløe og tørr hud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...