Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har gode tips til hvordan jeg kan skaffe meg jobb fort?

Jeg er ikke så veldig kresen, kanskje ikke kassa i en matvarebutikk, men ellers er jeg åpen for det meste.

Jeg har litt skole her og der, men har aldri fullført noe ettersom jeg egentlig aldri finner ut av hva jeg vil bli.

Mer skole nå er uaktuelt ettersom jeg fortsatt ikke vet hva jeg vil bli.... :murvegg:

Anonym poster: bb369732116bcc9748f7c88c09b088be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppsøke bedrifter

Fremstå som positiv og arbeidsvillig

Vise interesse for den enkelte bedrift

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke typer bedrifter lønner det seg å oppsøke? Jeg har lite erfaring på dette da jeg har fått alle mine andre jobber via bekjentskaper...

TS

Skrevet

Hvilke typer bedrifter lønner det seg å oppsøke? Jeg har lite erfaring på dette da jeg har fått alle mine andre jobber via bekjentskaper...

TS

Det er jo litt vanskelig å si uten å vite noe om tidligere arbeidserfaring og interesser.

Men uten utdannelse... Vil du jobbe i sommer? Hva med malerfirmaer? Eller tenker du kontorarbeid?

Skrevet

Uten noen fullført utdanning, så stiller du jo svakt. Så jeg ville så absolutt ikke avfeid butikkjobb i dagligvare, altså. Da det, samt vaskejobber, vil være det du lettest vil kunne få. Det er for øvrig vanskelig å få noe nå, da sommerjobber er besatt og svært få tar inn nyansatte før til høsten igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...