CathFoto Skrevet 6. juli 2012 #21 Del Skrevet 6. juli 2012 Matvare: - Cola - Grovt brød - Gulost - Yoghurt - Banan (om det vokser på øya vil jeg bytte til Sørlands chips) Matretter: - Garlic Chicken Tikka med nan og raita - Biff med bakt potet - Taco - Sushi (men kunne kanskje laget min egen rett fra havet?) - Biffrull med masse grønnsaker og fetaost Da har jeg ikke prøvd å være sunn engang,bare tenkt god mat. Skulle jeg valgt fornuftig hadde muligens listen sett litt annerledes ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eske Skrevet 6. juli 2012 #22 Del Skrevet 6. juli 2012 Uten å ta hensyn til forholdene og fasilitetene på øya: Vannmelon Jordbær Melkesjokolade Ekstra lett melk Pandalakris Tacosalat Sushi Biff med tilbehør Italiensk pizza Reker med tilbehør Tror jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zakuro Skrevet 6. juli 2012 #23 Del Skrevet 6. juli 2012 Matvarer: - Sjokolade! - Yoghurt - Epler - Jordbær - Pepsi max Matretter: - Sourcream&onion pottisgull og salsa dip - Laks med tilbehør(agurk, rømme, potetbåter) - Pizza - Tilslørte bondepiker:D - Biff med tilbehør(potetbåter, stekt sopp og løk, peppersaus, hvitløkssmør...) Heck, jeg hadde blitt en ganske usunn person om jeg skulle bodd på en øde øy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitty_katt Skrevet 6. juli 2012 #24 Del Skrevet 6. juli 2012 - Hveteboller - Druer - Vannemlon - Sjokolade - French Fries - Pizza - Risgrøt - Løvbiff m/bernaise og fries - Fiskegrateng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minpin Skrevet 6. juli 2012 #25 Del Skrevet 6. juli 2012 (endret) Matvarer: - Hvitost - Bremykt - Kurbadet-brød - Jordbær - Cava (skulle jeg blitt stranda på ei øde øy kunne jeg like gjerne blitt alkoholiker, liksom) Matretter: - Vegetarfajitas - Wok med laks, grønnsaker og ris - Hjemmelaga pizza - Fiskekaker i brunsaus med erterstuing og poteter - Pastasalat med gresk dressing og varme rundstykker Man, nå ble jeg sulten. Endret 6. juli 2012 av Minpin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candy Pie Skrevet 7. juli 2012 #26 Del Skrevet 7. juli 2012 Hvor lenge skal jeg være der ? Jeg har et stort problem når det kommer til å tenne bål osv så jeg måtte nok levd på noe litt enklere ting Matvarer - En stor pose med smågodt - En pose med boller -Pepsi Max - Noe kjeks av noe slag - Skolebolle Matretter Hvordan skal maten holde seg god ? Uansett... - Pizza - Poteter, grønnsaker kyllingsaus - Pannekaker -Pizza -pizza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest17 Skrevet 7. juli 2012 #27 Del Skrevet 7. juli 2012 Jordbær Champagne Iberico spekeskinke Oliven Sjokolade :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 7. juli 2012 #28 Del Skrevet 7. juli 2012 (endret) Hvor lenge skal jeg være der ? Jeg har et stort problem når det kommer til å tenne bål osv så jeg måtte nok levd på noe litt enklere ting Matretter Hvordan skal maten holde seg god ? Uansett... du tenker for mye les: Uten å måtte tenke på sunnhet/overlevelse/næringsstoffer, hvilke 5 matvarer skulle du tatt med deg på en øde øy? Vann kan du drikke ubegrenset av. Ikke gruble, skriv det første du tenker at hadde vært godt! Endret 7. juli 2012 av ^me^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 7. juli 2012 #29 Del Skrevet 7. juli 2012 (endret) Vannmelon Jordbær En god ostekjeks Chèvre MELONYOGHURT (så viktig at jeg redigerer posten min etter 6 dager) Pinnekjøtt Falafel med hummus Vegetarburrito Friske vårruller Sashimi/sushi med laks Endret 13. juli 2012 av Glynis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 8. juli 2012 #30 Del Skrevet 8. juli 2012 Matvarer: - Sjokolade - Salt lakrise - Grovt brød - Roastbiff - Rødvin (ikke mat akkurat, men den må være med) Matvarer: - Biff med bakt potet, asparges,kryddersmør og rømme - Tikka masala - Stekt laks med potetbåter, grønnsaker og rømmesaus - Wok med biffstrimler, paprika, vårløk og hjemmelaget saus - Fårikål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2012 #31 Del Skrevet 10. juli 2012 Matvarer: Smågodt-colaflasker Pringles paprika Hvitost Pakistansk mango Søte gulrøtter Matretter: Calzone med ost og skinke Rullekebab med biffkjøtt og chips + ketchup Kokt laks med potet, rømme og agurksalat Pinnekjøtt med kårlabistappe, potet og sjy Stekte fiskekaker med raspa gulrøtter (raspa på lillesiden av jernet) og kokt spaghetti med ketchup. Ser nå at jeg ser svært raffinert ut i matveien Anonym poster: 0737375537cd0f73407c1cf84f770bc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stronger Skrevet 12. juli 2012 #32 Del Skrevet 12. juli 2012 Morsomt! Min liste med matvarer: - Sjokolade - Poteter - Pølser - Is - Ferskt brød med mørk skorpe Matretter: - Kalkun med poteter, brun saus og grønnsaker - Lasagne med salat og rundstykker med smør - Biff, båtpoteter og peppersaus - Komle med pølse, salt kjøtt, baconsmør, gulrøtter og kålrot - Enchiladas med salat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 14. juli 2012 #33 Del Skrevet 14. juli 2012 Matvarer: * Pepsi Max * Fiskekaker * Ben&Jerrys Cookie Dough * Snack Chips * Ostebriks Matretter: * Calzone med ost og skinke * Taco * Pannekaker * Rundstykker med karbonadedeig, pizzasaus og ost * Kyllingfilet i fløtesaus med ris og grønnsaker Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me* Skrevet 18. juli 2012 #34 Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) Matvarer: - stor sekk med hvetemel - stor sekk med poteter - smør - grønnsaker - Pepsi max Matretter: - kjøttkaker i brun saus, grønnsaker og poteter - stekt laks med poteter, rømme og grønnsaker - bankekjøtt i brun saus, poteter og kålstuing - fiskeboller i hvitsaus, poteter og raspa gulrøtter - hamburger med ost og bacon, og pommes frites Endret 18. juli 2012 av Me* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bell Skrevet 19. juli 2012 #35 Del Skrevet 19. juli 2012 Yoghurt Kylling Tine ekstra lett melk Havregryn Smågodt av type søtt, gele og skum (Jeg antar at jeg kan plukke av et bugnende frukt og grønt utvalg på øya og ha sjansen til å fiske! hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå