Kada Skrevet 19. juni 2012 #1 Skrevet 19. juni 2012 Jeg får besøk av en gutt jeg liker veldig godt i helgen, og vi tenker å lage oss et bedre måltid og kose oss med litt vin og en god film. Er det noen der ute som har forslag til hva vi kan se? Jeg liker (som jenter flest) "feelgood-filmer", eller "jentefilmer" som Dirty Dancing, Nothing Hill, Mama Mia, Pretty Woman, Sex and the city osv. Jeg har IKKE tenkt å tvinge ham til å se en slik film, så hva er det egentlig mannfolka vil se da, som jeg også kan "pine" meg igjennom?
Gjest Kim Skrevet 19. juni 2012 #2 Skrevet 19. juni 2012 Hva med å se noe dere begge kan like da? Se fight club, snatch, pulp fiction osv. Disse filmene er da like bra for begge kjønn og sånn forholdsvis underholdende uten å være for lette eller for dystre.
Kada Skrevet 19. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2012 Hva med å se noe dere begge kan like da? Se fight club, snatch, pulp fiction osv. Disse filmene er da like bra for begge kjønn og sånn forholdsvis underholdende uten å være for lette eller for dystre. Takk for svar! Ja, det der er absolutt noen gode filmer! Det får enten bli en slik gammel klassiker, eller noe helt nytt som ingen av oss har sett før. Det er vel helst der jeg trenger forslag, da jeg ikke har snøring på hva som er av filmer "nå til dags"..
Wonders Skrevet 19. juni 2012 #4 Skrevet 19. juni 2012 http://www.youtube.com/watch?v=J7VwuhmoRP4&feature=related
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2012 #5 Skrevet 22. juni 2012 AUSTRALIA :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: Anonym poster: 08648ab73e9c4385f770a03d20a74a83
Cuddlegirl Skrevet 22. juni 2012 #6 Skrevet 22. juni 2012 http://www.imdb.com/title/tt0936501/ Taken. A retired CIA agent travels across Europe and relies on his old skills to save his estranged daughter, who was kidnapped on a trip to Paris to be sold into prostitution. 2
Anjah Skrevet 22. juni 2012 #7 Skrevet 22. juni 2012 Helt enig! TAKEN er helt utrolig bra. En av de beste spenningsfilmene jeg har sett på år og dag!
daemonia Skrevet 22. juni 2012 #8 Skrevet 22. juni 2012 (endret) Det kommer jo helt an på hva han liker å se det da. Av komedie er min favoritt Old Dogs. Jeg lo så jeg grein, til og med lenge etter filmen var ferdig Edit: Hvis du vil se en bra thriller så er Seven absolutt å anbefale! En av mine favoritter det også Endret 22. juni 2012 av daemonia
Solsenga Skrevet 13. august 2012 #9 Skrevet 13. august 2012 Almost famous anbefales! Feel-good, lett og koselig. Fin musikk også!
Gjest chariot Skrevet 14. august 2012 #11 Skrevet 14. august 2012 Mary and Max, animasjon. En ganske snill mann Kunsten å tenke negativt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå