Blåbærmunn Skrevet 19. juni 2012 #1 Skrevet 19. juni 2012 Heia! Var på Sunkost her om dagen, og fikk anbefalt å ta en detox da jeg klaga over livløs, sliten hud, en kropp som er så tappa for energi, - ja..you know. Fikk MethoDrain, detox. Skal tas over maaange dager. 12 ml i 1,5 l vann. Smaker forsåvidt helt greit...men utenom det synes jeg det er lite å lese på nettet om dette. Leste om ei istad som fikk tidenes kviseutbrudd ved å begynne på detta her..forsåvidt noe jeg kan overleve, ettersom det er en prosess kroppen isåfall har godt av å gå gjennom..men, det passer litt dårlig framover. Noen som kjenner til denne detoxen? Erfaringer?
Tullepia Skrevet 19. juni 2012 #2 Skrevet 19. juni 2012 Detox er bare tull. Det er nyrene som filtrerer ut avfallsstoffer i kroppen din, det gjør de konstant og effektivt. Det at du får kviser av en kur som faktisk påstår seg å "rense" kroppen din bør få alarmen til å gå hos deg. Kutt ut skvipet, gå og klag og få pengene tilbake, og gjør heller følgende: - Kutt ut alkohol - Slutt å spise potetgull og ferdigmat - Unngå matvarer med transfett - Spis økologisk - Drikk vann - Spis mye grønnsaker og ellers variert, slik at du får i deg de vitaminene du skal ha. - Hjelper ikke dette, gå til legen og ta en blodprøve for å sjekke om du mangler vitaminer eller mineraler. På denne billige, velsmakende og enkle måten vil kroppen din få mindre avfallsstoffer å håndtere og få tilført naturlig og ren energi. 1
Blåbærmunn Skrevet 3. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2012 Vel, det er noen som påstår at detox ikke fungere, og det er godt mulig det. MEN, - etter de første 1,5 L gikk jeg på do, og pissa nesten svart! ÆSJ! Det var noe som skulle ut vaffal! :gjeiper: Har ikke visst helt om jeg skal ha trua eller ikke, - men jeg svetter som en gris, pisser masse rart jeg helst ikke vil vite hva er (og det STINKER som fy!! ÆSJ!), og huden har blitt betydelig mye bedre. Energinivået er så som så fortsatt, men forandring er det, og det er forsåvidt verdt penga det! OG, detoxen smaker jo saft, så er bare nam å drikke det. Første flaska var litt vanskelig å få ned, - var en slags ettersmak av lakris ellerno, og det sliter jeg med etter hostesaft m/lakrissmak. MEN, nå kjenner jeg det ikke så godt lengre. IN OTHER WORDS: Anbefaler å prøve denne detoxen jeg altså. Selvom ingen så noe særlig interesserte ut i denne tråden Jeg er positivt overraska.
Tullepia Skrevet 3. juli 2012 #4 Skrevet 3. juli 2012 Vel, det er noen som påstår at detox ikke fungere, og det er godt mulig det. MEN, - etter de første 1,5 L gikk jeg på do, og pissa nesten svart! ÆSJ! Det var noe som skulle ut vaffal! :gjeiper: Har ikke visst helt om jeg skal ha trua eller ikke, - men jeg svetter som en gris, pisser masse rart jeg helst ikke vil vite hva er (og det STINKER som fy!! ÆSJ!), og huden har blitt betydelig mye bedre. Energinivået er så som så fortsatt, men forandring er det, og det er forsåvidt verdt penga det! OG, detoxen smaker jo saft, så er bare nam å drikke det. Første flaska var litt vanskelig å få ned, - var en slags ettersmak av lakris ellerno, og det sliter jeg med etter hostesaft m/lakrissmak. MEN, nå kjenner jeg det ikke så godt lengre. IN OTHER WORDS: Anbefaler å prøve denne detoxen jeg altså. Selvom ingen så noe særlig interesserte ut i denne tråden Jeg er positivt overraska. Du pisser ut alle pengene dine...
Måndagsbarn Skrevet 3. juli 2012 #5 Skrevet 3. juli 2012 Du pisser ut alle pengene dine... Enig med Tullepia her, faktisk. Tenk på alle oss andre i verden som ikke går på detox :O vi er FULLE AV DRITT, bokstavelig talt! Neida, jeg skal ikke gjøre narr, og mente det bare som en spøk, MEN; det er mye mulig man tisser svart av detox-kur. Jeg bæsjer svart om jeg spiser Oreo's, men tviler på at Oreo's rensker tarmsystemet mitt av den grunn. Det blir litt det samme prinsippet, sure, det "skjer noe", men hva er det du skal renske ut av kroppen egentlig? Om du har masse "gift" i deg, må du jo gå til legen.. og da bør det være ganske tydelig på blodprøver etc. at du er syk. Det er opp til dere hva dere ønsker å prøve, men jeg ville gått over kostholdet mitt og hudpleierutinene mine før jeg konkluderte med at det er "gift" i kroppen min. Om man går med gift i kroppen i årevis, hvordan overlever man egentlig? Jeg er veldig skeptisk, gitt.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2012 #6 Skrevet 3. juli 2012 Jeg har tro på detox jeg da. Fordi musklene samler opp, og lagrer, mye skit. Skit som i utgangspunktet ikke skal være der, men som samfunnsstress og forurensing gjør at det alikevel samles opp der. Men om det er en "kjemisk" detox man bruker eller at man spiser renere og trener mer, får være ens egen sak. Jeg velger det siste. Anonym poster: b0bfe78477d1f0798b144aa186509c11
bergans Skrevet 3. juli 2012 #7 Skrevet 3. juli 2012 Du burde anmelde SunKost og humbugprodusentene for å selge ting som faktisk bare er tull. Og det er lurt å være kritisk, slik at du har kunnskap som våpen (klisjè på en tirsdag) mot de som skal selge dråper/piller som kan "fikse" alt Det er en grunn til at nordmenn sies å ha verdens dyreste urin......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå