AnonymBruker Skrevet 19. juni 2012 #1 Skrevet 19. juni 2012 Noen som har hatt denne? Fornøyde? Hva er forskjellen på kombi og duo? Jeg vil ikke ha den posete vogna. Anonym poster: 41a2e7f62bec69a47914de0b3cbea8fb
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2012 #2 Skrevet 19. juni 2012 På en kombivogn setter man en hardbag inn i sportsvogndelen. På en duovogn har man separat bag og sportsdel. Dvs bagen settes rett på understellet, så bytter man til sportsdelen når barnet er stort nok til å begynne med den. Her kan du se. På det store bildet og de to første små er det bilde av kombivogn, den turkise vognen er en duovogn, og det siste er sportsvogn(muligens sportsdelen til duo?) Du kan også se nærmere på vognene oppe i menyen til høyre. Jeg har ikke hatt Brio selv, så egne erfaringer kan jeg dessverre ikke dele. Men har hatt Simo, som ikke er så ulik, og den har jeg vært fornøyd med. Anonym poster: eb54a28c66ef00f277ba0280e0b9790f
Gjest Marmot Skrevet 19. juni 2012 #3 Skrevet 19. juni 2012 (endret) Jeg er ekstremt fornøyd med vår Brio Happy, det er en helt super vogn. Jeg liker den mye bedre enn venninners Simo og Emmaljunga. Jeg har kneleddunderstell med lufthjul og anbefaler det. Endret 19. juni 2012 av Marmot
frøkenvims Skrevet 19. juni 2012 #4 Skrevet 19. juni 2012 Jeg har Brio Happy og er i grunn lite fornøyd. Har ikke lufthjul, noe som er ganske upraktisk. Synes vogna er veldig tung, og ikke så grei å kjøre. Gutten min er nå 4 måneder, men veldig lang og har allerede vokst ut av bagdelen.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2012 #5 Skrevet 19. juni 2012 Takk for svar så langt. Er det lufthjul på city cross? Jeg hadde den til jenta mi og var fornøyd hvertfall. Du slipper jo at de kan punktere hvis det er plast. Jeg får små barn, jenta mi var 2900 når hun kom ut og lå i bagdelen på city cross til hun var 7 mnd, så er ikke så redd for det. TS Anonym poster: 41a2e7f62bec69a47914de0b3cbea8fb
bobbi Skrevet 19. juni 2012 #6 Skrevet 19. juni 2012 Syns det var en utrolig praktisk vogn. Lett å løfte og tok relativt lite plass når den var sammenslått. Den var stødig og stabil på tur i all slags vær, og jeg likte også det at man kan justere høyden på "håndtaket".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå