Paw Skrevet 19. juni 2012 #1 Skrevet 19. juni 2012 Skulle gjerne hatt en god fuktighetskrem til fortvilte legger som blir hyppig skrapet bortpå av barberhøvel. Har dere noen gode anbefalinger ? Trenger en intensiv en som trekker seg godt inn i huden. Evt noen gode dusjoljer o.l som gir godt med fuktighet
Gjest finurlig Skrevet 19. juni 2012 #2 Skrevet 19. juni 2012 Jeg liker veldig godt Body Butter fra The Body Shop, det eneste er at det tar litt tid før de trekker inn i huden et godt tips er å smøre deg om kvelden før du legger deg. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2012 #3 Skrevet 19. juni 2012 Det eneste som hjelper her er at du roer ned på barberingen av leggene(ellers kan du få et heftig utslett som gjør at du ikke kan barbere deg på månedsvis) - samt en tykk krem. Body Butter gjør ikke nok for meg i de tilfellene, og jeg ville holdt meg unna parfymerte kremer. Men om du kombinerer den parfymefrie BB fra Body Shop sammen med en kroppsolje, så er du langt på vei Likevel,du MÅ kutte ned på barberingen. Jeg gjør det selv ca ei gang i uka - oftere om sommeren, men da pøser jeg på meg et tonn olje og krem etterpå. Anonym poster: 273006fb8ce1901718686aa6ccde06f1
Paw Skrevet 19. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2012 (endret) Det eneste som hjelper her er at du roer ned på barberingen av leggene(ellers kan du få et heftig utslett som gjør at du ikke kan barbere deg på månedsvis) - samt en tykk krem. Body Butter gjør ikke nok for meg i de tilfellene, og jeg ville holdt meg unna parfymerte kremer. Men om du kombinerer den parfymefrie BB fra Body Shop sammen med en kroppsolje, så er du langt på vei Likevel,du MÅ kutte ned på barberingen. Jeg gjør det selv ca ei gang i uka - oftere om sommeren, men da pøser jeg på meg et tonn olje og krem etterpå. Anonym poster: 273006fb8ce1901718686aa6ccde06f1 Ja tenkte meg noe parfymefritt så det tror jeg at jeg skal gå for. Jeg lurer på om det kan være hva man bruker når man barberer som gjør det ekstra tørt? Jeg bruker bare vanlig såpe og engangsbarberhøvler.. Er det noe spesielt du bruker ? Skum eller gel eller lignende ? Endret 19. juni 2012 av Paw
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå