Gå til innhold

Trenger virkelig sminketips til knæsj- rosa outfit

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg skal gifte meg i september og kommer til å bruke klær i kombinasjon av knæsj- rosa og mørk lilla. På klærne er det også en del dekor av sølv. Smykkene er også i sølv. Er av utenlandsk opprinnelse, så denne kombinasjonen slår ikke feil i et pakistansk bryllup :)

Ulempen med knæsj- rosa, er at det er vanskelig å velge riktige sminketoner når det gjelder øyenskygge og leppestift. Er selvfølgelig klar over at jeg kan holde sminken heeelt simpel med nude lepper ol., men det lar seg vanskelig gjøres som brud i den aktuelle kulturen. Må ha øyenskygge, eyeliner og noe på leppene.. Noen som klarer å klekke ut noen bra forslag til sminketips? Skal høre med en stylist også, men ønsker noen ideer i huet i forkant :)

Takker for svar på forhånd.

Anonym poster: 33eae6f189f948d360b1c6d52365bc5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gjerne brukt nøytrale farger som grå eller bruntoner til øyenskyggen, eller om du ønsker mer farge, lilla plommefarger?

Smokey eyes teknikk men ikke nødvendigvis svarte farger? :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gjerne brukt nøytrale farger som grå eller bruntoner til øyenskyggen, eller om du ønsker mer farge, lilla plommefarger?

Smokey eyes teknikk men ikke nødvendigvis svarte farger? :)

Skal ha et knæsj- rosa slør fikset på hodet, så jeg vet ikke hvordan det eventuelt tar seg ut med lilla øyenskygge? Er litt redd for at det blir for mye. Men gråtoner høres ikke dumt ut! :) Om det har noe å si, har jeg forresten helt runde øyne, type Zooey Deschanel. Kan hvit/lys- grå øyenskygge med litt skimmer være fint? Eventuelt går/sølv med litt lyserosa glans i?

Anonym poster: 2e6eeca2cf624986f46dec38e814c991

Skrevet

Hva med noe ala dette?

Jeg ville enten matchet leppestift helt nøyaktig med en av fargene i kjolen, og så holdt øynene sotet i nøytrale og matte bruntoner, med svart eller brun eyeliner. Kanskje bittelitt sølv/grått for å spille på smykkefargen, og matt blush.

Eller fokusert på øynene med så mange farger og skimmer en måtte ønske, og heller holdt resten av ansiktet nøytralt og uten skimmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...