Mary Skrevet 27. mai 2002 #1 Skrevet 27. mai 2002 Hei igjen.. Har ikke vært inne på en stund, har brukt mye tid på å fordøye den store dagen. Som var FANTASTISK! Jeg sov hos min mor kvelden før dagen, eller skulle sovet. Var så spent så jeg tror jeg sov tre timer. Ble vekket av mamma klokken 0800, da sto det en flott stor aprikosfarget rose på nattbordet mitt, fikk klimp i halsen allerede da.. Hadde to venninder som kom hjem til meg sammen med forloveren min, den ene ordnet håret mitt og den andre sminket meg. Så så vi på videoen min fra utdrikkningslaget med et glass Champagne. Fikk også et flott album med bilder fra laget som forloveren min hadde laget. Ikke lenge før vi skulle reise tok jeg på meg kjolen og pappa kom med buketten min. Da kom de første tårene, jeg ante ikke noe om hvordan buketten så ut fordi min mann hadde ordnet den.. Og den var vakker.. Så reiste forloveren min til kirken, og rett etterpå pappa og jeg. Tror han var minst like nervøs som meg, utenfor kirken sto det mange biler og kirken var helt full sa forloveren min. Ble litt urolig..... sto forran to stengte dører og brudemarsjen startet før dørene ble lukket opp, så alle mine kjente og kjære stå og smile til meg, jeg rettet meg opp og der sto min kommende mann og min sønn så flotte som jeg aldri har sett dem noen gang. Tårene trillet mens jeg gikk ned gulvet og min mann smilte stolt fra øre til øre. Det var en flott sermoni, hadde en venn som sang to solosanger, den ene var laget til oss og jeg tror ikke det var et tørt øye når han var ferdig. Så reiste vi til fotografen og tok bilder ute, vi hadde flott vær, sol og varmt. Til middagen fikk vi såååå mange flotte taler at jeg tror jeg gråt mer enn jeg spiste. Fikk masse komplimanger hele kvelden og festen ble akkurat sånn vi ville ha den. Kunne ikke vært bedre. Så reiste vi på hotell, det var godt å være alene med min elskede mann og jeg ønsket at det kunne vare lenge, men klokken 1330 dagen etter ble vi hentet av pappa. Jeg sjønte ingenting da vi fra hotellet kjørte feil vei, jeg sa det og ingen svarte. Før pappa sa at det lå noe til meg bak setet hans i bilen, jeg tok det opp og der lå det to billetter til Mallorca, flyet skulle gå om drøye to timer. Jeg gråt så snørr og tårer rant, og pappa gråt også, det var gave fra mamma og pappa. Mannen min hadde visst det en stund, ja alle hadde visst det en stund utenom meg. Så de hadde pakket til meg og ordnet alt. Mannen min forteller at vi har fått feriepenger av hans foreldre og jeg gråter mer før vi setter oss på flyet og nyter fem varme dager alene bare vi. Mamma og pappa passet sønnen vår. En drømmeuke uten sidestykke, jeg er heldig jeg som har en så fantastisk familie og en sønn og en mann jeg elsker over alt på jord. Takk for at jeg kunne dele dette med dere... Skal senere prøve å sette inn noen bilder... 12
Gjest svenskbrud Skrevet 27. mai 2002 #2 Skrevet 27. mai 2002 *KLEM* Åh, vilken underbar dag du fick! Härliga föräldrar/svärföräldrar du har, och din man verkar vara en ängel utan dess like! Grattis och lycka till "på färden"!12
Gjest *Perser* Skrevet 27. mai 2002 #3 Skrevet 27. mai 2002 hei Mary Gratulerer så mye med dagen deres kos dere og lev lykkelig masse klemmer fra fru *Perser*
HMSP Skrevet 28. mai 2002 #4 Skrevet 28. mai 2002 Fantastisk. Håper du blir her og hjelper oss andre med råd og vink. Klem til dere begge 12
Gjest Sunflower Skrevet 28. mai 2002 #7 Skrevet 28. mai 2002 Gratulerer så mye!! Sitter her med klump i halsen og gleder meg bare enda mer til det er vår tur, ikke lenge igjen nå, gifter oss 6. juli...Håper du ikke forsvinner helt fra oss ennå, men kan bidra med gode råd og tips till oss andre småstressede, forventningsfulle brides- to- be...
Evy Skrevet 28. mai 2002 #8 Skrevet 28. mai 2002 Eg fekk tårer i øyene når du fortalte om bryllupet ditt. Gratulerer så mye.
Mary Skrevet 28. mai 2002 Forfatter #9 Skrevet 28. mai 2002 Tusen takk for svar, og nei jeg forlater dere nok ikke. Koselig å komme innom og titte her og å gi vink i forhold ti hva vi syns var best.. Takk for alle råd jeg selv har fått av dere alle, det har bidratt til at dagen ble så fantastisk som den ble.. Klemmer til alle...12
Gjest Solgløtt Skrevet 28. mai 2002 #10 Skrevet 28. mai 2002 Gratulerer og lykke til videre! Klem, Solgløtt.
june2002 Skrevet 28. mai 2002 #11 Skrevet 28. mai 2002 Gratulerer så mye! Hørtes ut som en fantastisk dag! Gaven fra faren din må være den beste overraskelsen! Slikt får meg til å drømme meg bort... Lykke til med ekteskapet!12
viwi Skrevet 28. mai 2002 #12 Skrevet 28. mai 2002 Å det hørtes fantastisk ut!!!! blir helt rørt jeg... Gratulerer så masse som fru!!!! 12
Billy Skrevet 28. mai 2002 #13 Skrevet 28. mai 2002 Hørtes helt fantatisk ut. Gratulerer så masse! Hilsen Billy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå