Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i det siste byttet ut produktene mine fra Decleor, MD, Priori og Matis med billigere alternativer. Merket liten eller ingen forskjell på huden min, så jeg orker ikke og kan ikke bruke mer penger på dyre produkter som gjør nada.

Jeg tror en del her på forumet har prøvd produkter fra Green People? Noen som har noen erfaringer de har lyst å dele? Har akkurat fått Green People Vita Min Mask i posten, veldig billig! 100 kroner på FeelUnique er utrolig bra. For å være ærlig synes jeg den lukter som mange av produktene mine fra Decleor, ganske ok lukt egentlig. Har ikke testet den skikkelig, men so far so good!

Har lyst å teste Green People sin dagkrem med SPF, den også for en gooood pris. Noen som har prøvd den? Leste at en del har fått urenheter av den og at den ga litt lite fukt, men folk er da forskjellige.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd noen produkter, rens, scrub og krem. Likte ingen av dem, fikk en blanding av fet og tørr hud, pluss en del urenheter. Synes det luktet sært også.

Hører flere er veldig fornøyd og sverger til disse produktene, håper du er heldigere enn meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...