Gå til innhold

Gutter og posei-sms...huff!!

Anbefalte innlegg

Gjest wanja 79
Skrevet

Hei!

Dette er noe jeg virkelig ikke har hatt sansen for:

Gutter som skal romantisere deg ved å sende poetiske sms-dikt. Fikk en sms fra en fyr j har datet et par ganger en dag her. holdt på å le meg ihjel . Synes det er sååååå utrolig klisje-teit- Det var noe med at englene gråt da jeg ble født ...og noe med en stjerne. Må si fyren fikk et par minus i " boka" da ja.

Ei venninne hadde fått noe lignende og ble helt rosenrød i trynet. Der satt jeg og smålo over latterligheten i det :hoho: og hun ble imponert og sjarmert over hans "kurtise". Herregud..!!! Jeg vet ikke jeg, men det virka som om hu smelta litt over det skvipet!

Er det flere som mener som meg, eller smelter dere når dere får sånne dine-øyne-er-som-svulmende-bølgehav-bamseklum-sms???

bare lurer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I likhet med deg begynner jeg å le. Den typen gutter som sender slike meldinger er bare ute etter en ting uansett.

Gjest Seleena
Skrevet

Og her går eg å ventar på englar og stjerner på sms frå gutar, så få dåke i pose og sekk :ler:

Gjest sexysadie
Skrevet

Synes det er koselig at fyrer kan sende slike SMS.

Skrevet
Synes det er koselig at fyrer kan sende slike SMS.

Det synes jeg også, men hadde nok syntes det var litt rart hadde det kommet fra noen jeg knapt kjente og ikke var sammen med, enn om det hadde kommet fra en kjæreste.

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg mottager koseSMS ifra en god kompis.Han er en fåmælt mann så det er på dette viset han viser at han liker meg.'

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, ord kan virkelig berører meg..også de "klisjeaktige".. :oops:

Skrevet

Jeg synes normalt at slike SMS er utrolig tåpelige, og mer flaue enn noe annet - ihvertfall ikke søte eller hyggelige (som de er ment som).

Men, jeg merket, da jeg fikk en slik av en person jeg likte veldig godt - så var det jammen litt hyggelig likevel.

Ikke hvis det blir for mye, men det er kanskje noens måte å fortelle deg at de setter pris på deg.

Men du skal være svært forsiktig med hvem det er for ikke å tråkke i salaten - som sagt så blir svært få avsendere akseptert med slike ting her i gården. :blunke:

Skrevet
I likhet med deg begynner jeg å le. Den typen gutter som sender slike meldinger er bare ute etter en ting uansett.

Ja, fytti grisen! Den skriver jeg under på!

Skrevet

ja det er sant

men mange jenter er lettlurte også da :wink:

Skrevet

ja det er sant

:ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Lettlurte jenter??

Det går vel an å bli rørt i øyeblikkets stund..og tenke senere.(snakker ikke bare om SMS da)

Gjest søtogsnill
Skrevet

kose sms kan jo være hyggelig det. Men jeg blir liksom ikke imponert. Men hva med denne folkens; mannfolk som slår opp via SMS!!! den tar litt kaka for meg, da var det ikke mye å samle på!!!Ble først litt paff, så litt såret, sint og alt det der... men egentlig er det jo bare latterlig. Føler meg litt sånn tilbake på ungdomsskolen med lapp i penalet............ :ler::ler:

Skrevet

jeg personlig blir litt irritert av slike. Det er fordi jeg som regel VET at vedkommende hannkjønn ikke har funnet den på selv, men rett og slett bare videresender noe han har fått....og da gjerne har han fått den av en annen kvinne...

Skrevet

ja det er sant

He he he- helt klart.

Skrevet

Synes det er søtt når sambo sender meg sånne dynamiske "bamse-natta-elsker-deg" sms`er!! :kyss:

Men derimot selvdikta: O`vakre blomst...dine øyne er som smaragder. Det er i mine øyne verken smigrende, sjarmerende eller søtt. Det synes jeg er lettere kvalmende!!

Men heldigvis er smaken som baken :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...