Gå til innhold

Vigselskurs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nå blitt invitert på vigselskurs i regi av kirken vi skal gifte oss i. Kjempebra tiltak, synes jeg - programmet virker spennende og jeg har kjempelyst til å gå. Problemet er at min forlovede er på forretningsreise i Sør-Afrika den dagen...Synes dere jeg kan gå alene, og så ta notater og diskutere med ham når han kommer hjem? Noen som har vært på et slikt kurs - hvordan syntes dere det var?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror hvis jeg hadde vært i samme situasjon ville jeg enten gått alene og tatt notater eller kontaktet kirken og spurt om de hadde fler slike kurs og om dere evt kunne vært med på et senere/tidligere istedet. :) Kjempeflott tiltak fra kirken da! :briller:

Skrevet
Jeg tror hvis jeg hadde vært i samme situasjon ville jeg enten gått alene og tatt notater eller kontaktet kirken og spurt om de hadde fler slike kurs og om dere evt kunne vært med på et senere/tidligere istedet. :) Kjempeflott tiltak fra kirken da! :briller:

Enig med deg. :enig:

Skrevet

Jeg får spørre om vi likevel kan ha en samtale om vielsen senere. Det er vel uansett i tillegg? Mulig jeg går alene, men det er jo litt stusselig, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...