Gå til innhold

Syden i SEPTEMBER?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Hvordan er det å reise til Syden i begynnelsen av september?

Er det varmt da? Jeg og 5 venninner må ta oss en tur da, siden det er bare da vi kan få reist, så lurer på hvordan er været da?

Da tenker vi Spania, Hellas, Egypt, Tyrkia. Tips?

Anonym poster: 169e0562216b1a26a6699b9dbea8ff2a

Skrevet

Ja det er like varmt som i juli/august. Spesielt i tyrkia og egypt. Men har vært på kreta og det var like varmt der.

Skrevet

Jeg har vært i Tyrkia i september 2 år på rad, der var det fortsatt veldig varmt. Rundt 35 grader.

Har vært på Gran Canaria i oktober, og der var været som ved en fin norsk sommerdag. Rundt 25 grader, men kjølig på kvelden.

Gjest gjest17
Skrevet

Vi reiser stortsett alltid i september, nydelig vær, varmt i sjøen og man slipper unna de verste hordene med turister :-)

Skrevet

Alle reisemål rundt middelhavet har stort sett grei temperatur i september, så det er bare å finne et sted man vil dra til.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor varmt er det egentlig i kreta i september? På nettet står det 25 grader men "alle" sier at det er mye varmere en det som står på nettet.

Spesielt tyrkia og egypt har jeg fått inntrykk av.

Og noen som vet om det ar mange turister generelt i kreta i sept?

Takk for svar :)

Anonym poster: 4db10e28f9bb7d4cad9fe44370425236

Skrevet

Hvor varmt er det egentlig i kreta i september? På nettet står det 25 grader men "alle" sier at det er mye varmere en det som står på nettet.

Spesielt tyrkia og egypt har jeg fått inntrykk av.

Og noen som vet om det ar mange turister generelt i kreta i sept?

Takk for svar :)

Var på kreta i september i fjor og det var rund 30 grader hver dag, men litt kjølig på kvelden.

Anonym poster: 4db10e28f9bb7d4cad9fe44370425236

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...