Gå til innhold

Ekshibisjonistiske jenter ?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet
[Gjest som ikke tåler sko' date= korsetter o.l. - har du dildo???

tåler jeg ikke sko? det var nytt for meg.. bruker sko daglig, jeg.. :o

korsetter som snører inn vil jeg ikke bruke av helseårsaker..

leketøy som ikke er helseskadelig har ikke jeg noe i mot (og det har jeg aldri hatt)

det jeg sier er; (og nå kan du jo lese det);

dersom man trenger leketøy for å få bli kåt, er det noe fundamentalt galt med forholdet

at man krydrer i tilegg til den tenningen som ligger i bunnen har jeg ikke noe i mot..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

at man krydrer i tilegg til den tenningen som ligger i bunnen har jeg ikke noe i mot..

Jammen da er vi jo enige da..... :wink:

Hvorfor så sinna? :o

Det er jo for ekstratenning, sexlek vi snakker om sko, korsetter osv - det har det vært hele tiden - og korsettbruk o moderate, nomale, former med et bra og tilpasset korsett er ikke farlig.

At ikke alle tenner på det er nå en sak, men å fordømme de som gjør det blir litt skummelt... :kul:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Sikkert ikke, det er penetreringen vet du SUz... Og til opplysning gjest. Suz er en vakker kvinne som man tenner på med eller uten korsett, og det er ikke det som er poenget. Poenget er at har man en elsker som er glad i en, og som tenner på en helt naturlig, så er det veldig kult og kunne spice opp litt med det som ikke er "som Gud har skapt også". Å kunne leke litt i sexlivet synes jeg er uhyre viktig, og så lenge begge parter er enige i det så har ingen andre noe med hva man gjør i eget hjem. Om jeg føler meg sexy i korsett, så vil jeg regne med at mannen min har glede av meg når jeg føler meg sexy. Føler du deg sexy når du er helt naturlig, vil jeg tro at det er sånn mannen din har mest glede av deg også!

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvorfor så sinna?  :o :

fordi dere har drevet å tillagt meg meninger jeg ikke har hatt.. som at jeg skulle påstå at korsetter er "kvinneundertrykkende" f.eks

At ikke alle tenner på det er nå en sak, men å fordømme de som gjør det blir litt skummelt...  :kul:

da bør man også la være å fordømme dem som ikke ønsker å bruke høye hæler og barbere leggene osv.. ;)

Gjest glamourgirl
Skrevet

da bør man også la være å fordømme dem som ikke ønsker å bruke høye hæler og barbere leggene osv.. ;)

Det har vel ingen av oss gjort???? I så fall unnskyld!

Gjest Anonymous
Skrevet
Det har vel ingen av oss gjort???? I så fall unnskyld!

du trenger jo ikke be om unskyldning.. det er jo ikke du som har gjort det.. :)

hmm.. det virker som om de jeg egnetlig "kranglet" med er borte..

med det var jo hyggelig at vi som "er igjen" er enige, da.. :)

Gjest glamourgirl
Skrevet

:-) OK! Godt å få krangla litt, da, på en stille og kjip dag på jobben! Få opp temperaturen litt... Per har trukket seg helt ut og laget ny tråd, ser jeg. KAn kanskje forstå ham litt,,,, :oops:

Skrevet

Det syns ikke jeg at jeg har gjort heller! Virkelig!

Om jeg har tillagt deg noen "feil" meninger må du bare unnskylde gjest, men dnår det dukker opp flere innlegg laget av gjest i en tråd er det vanskelig å se forskjell... Det hadde vært lettere om du kalte deg et eller annet for anledningen slik at det var mulig å skille dine meninger fra andres..

Uansett - alle er enige og ferdig med det :ler:

Skrevet

Da var visst alle enige og øyde. Jeg har nevnt før at "Slavinn1" skaffer korsetter fra UK for 1300 kroner ++. Gå inn på Kvasir-"corset"-item 16. Hun gir råd + mulighet for å prøve før en bestiller. Men det blir uten tur til London. Spørs hva en har mest lyst til *S*

• 2 år senere...
  • 3 måneder senere...
Gjest Gjest_Kari-Anne_*
Skrevet

jeg har kjøpt 2 korsett fra Slavinnen som det ble henvist til. Hun skaffer fra to leverandører i London, ganske rimelig og enkelt. Kan absolutt anbefales, såååå deilig og sexy da, MÅ prøves.

Skrevet

Synes korsett er råsexy! Har alltid hatt lyst til å prøve, men har ikke fått gjort det ennå.. Tror ikke mannen min har noe forhold til akkurat korsett, men han hadde vel ikke reagert negativt heller håper jeg. Kanskje jeg skal bestille meg et par og prøve?

Underlig at enkelte kan la seg provosere så til de grader av at mange liker å pynte seg litt, også i forbindelse med seksuell lek (jfr. alle sinte innlegg tidligere i tråden)! :overrasket:

Mannen min og jeg tenner på hverandre vi, men det er allikevel gøy å kle seg i sexy undertøy og høye hæler f.eks. Han liker at jeg gjør det han, men han forlanger det da ikke! Det tror jeg heller ikke er det minste vanlig...

Gjest Gjest_Kari-Anne_*
Skrevet

Hei gjest, er sikker på at mannen din kommer til å synes at det er helt toppers, Et flott korsett som du kan bruke bare for mannen din og som undertøy når du skal være ekstra fin koster fra 1200-2000 kr. Du kommer sikkert til å få mye glede av det. Prøv Slavinne! som flere har henvist til, hun gir deg råd og skaffer akkurat det du ønsker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...