Gjest GreenSky Skrevet 13. februar 2004 #61 Skrevet 13. februar 2004 Alle klær forvrir menneskekroppen til en viss grad. Skal man være som Gud har skapt må man gå nakne. Jeg er enig med "gjest nå", korsett er ikke nødvendigvis farlig, men sexy og vakkert, hvis du ikke bruker det til å manipulere kroppen på en usunn måte. (har du prøvd korsett???) Enig med du! Jeg har ikke prøvd kosett, men har litt lyst. Selger de det i den bh-butikken du har skrytt så mye av? Dessuten - mange mennesker med ryggproblemer bruker korsett. Så "farlig" kan det vel ikke være. Men alt med måte, som så mye annet, selvfølgelig.
Gjest Per Skrevet 13. februar 2004 #62 Skrevet 13. februar 2004 Kjempefint at det i hvert fall noen som synes det er sexy - de som sier Fy, farlig, kvinnediskriminering kan kanskje heller diskutere et annet tema ? Jeg har sagt det ovenfor- gå inn på Kvasir-"corset" - til item 16. Hun skaffer mangtyper korsetter og gir gode råd og veiledning.
Gjest glamourgirl Skrevet 13. februar 2004 #63 Skrevet 13. februar 2004 selvfølgelig ikke.. hva tar du meg for? :evil: "det er ikke nødvendigvis farlig" .. imponerende De aller fleste jentene jeg kjenner har på seg korsett når de gifter seg, for at brudekjolen skal sitte fint. Du får kjøpt korsetter i vanlige undertøysbutikker, hvis det er så farlig som du vil ha det til så hadde det vel vært forbudt, tror du ikke? Og hvis du leser innleggene mine ser du at jeg snakker om kontrollert korsettbruk, ikke stram til du dør korsett... makan til tullebukk!! Greeney, Ja det tror jeg, iallefall vanlige undertøys- 8) korsett.
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2004 #64 Skrevet 13. februar 2004 - de som sier Fy, farlig, kvinnediskriminering kan kanskje heller diskutere et annet tema ? det er ingen andre en du som har snakket om "kvinnediskriminering" (og du vil tydeligvis gjerne snakke om det siden du igjen tar det opp) at det kan være farlig har derimot svært mye med saken å gjøre.. så det synes jeg hører hjemme i nettopp dette temaet..
Gjest GreenSky Skrevet 13. februar 2004 #65 Skrevet 13. februar 2004 Greeney, Ja det tror jeg, iallefall vanlige undertøys- 8) korsett. Men "undertøys-korsett" er jo ikke det jeg var ute etter, da. Det har jeg fra før av, nemlig. Du mener sånn "soft" som ser ut som et "korsett" men som ikke er det, sant? Eller mente du "ekte"?
Gjest glamourgirl Skrevet 13. februar 2004 #66 Skrevet 13. februar 2004 :o Hva er farlig med å gå med korsett? Kan du fortelle meg det??? Hvis, og merk hvis du har vett nok i hodet til å ta det på deg slik som du selv vil ha det. Tror du at du tar på deg korsettet også vips, sprekker milten din, levera kommer ut munnen og alle ribbena brekker? Det er hver enkelt som har kontroll over egen kropp, piercinger, tatoveringer, sko klær, du velger selv hva du ønsker og hva som er behagelig for deg....Og korsett er for pokker ikke farligere enn å ta på seg en bh, i utgangspunktet!
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2004 #67 Skrevet 13. februar 2004 det er vel ikke akkurat "brudeundertøy" vi diskuterer her..? det har ikke jeg noe i mot heller.. det jeg reagerer på her er "innsnøringen" som "per" er så opptatt av..
Gjest GreenSky Skrevet 13. februar 2004 #68 Skrevet 13. februar 2004 det er vel ikke akkurat "brudeundertøy" vi diskuterer her..? det har ikke jeg noe i mot heller.. det jeg reagerer på her er "innsnøringen" som "per" er så opptatt av.. Joda. Det var "innsnøring" vi diskuterte. Og det tror jeg ikke er farlig i det hele tatt, bare en snører riktig, og ikke bruker korsett hver dag.
Gjest glamourgirl Skrevet 13. februar 2004 #69 Skrevet 13. februar 2004 Men "undertøys-korsett" er jo ikke det jeg var ute etter' date= da. Det har jeg fra før av, nemlig. Du mener sånn "soft" som ser ut som et "korsett" men som ikke er det, sant? Eller mente du "ekte"? Litt i tvil, men det går jo an å sjekke. Har lyst på selv jeg, har bare sånne "juksegreier" nå. Prøvde ett lekkert på ei messe i sommer, var blakk, så jeg hadde ikke råd, ennå lei meg for det.... sukk, mista webadressen deres etterpå og all tingen. Det var fint forma, og ikke for stramt. og jeg fikk fantastiske pupper i det, noe som av og til er litt vanskelig hvis man har litt størrelse på puppene... SI fra hvis du finner...
Gjest glamourgirl Skrevet 13. februar 2004 #70 Skrevet 13. februar 2004 det jeg reagerer på her er "innsnøringen" som "per" er så opptatt av.. Greit nok, men mange brudekorsetter snøres også. Tror ikke Per mener å snøres inn til man stryker med heller...
Suzy Skrevet 13. februar 2004 #71 Skrevet 13. februar 2004 Jeg vil også ha fint korsett.... Tilbake til kvinneundertrykkende... Jo det er flere som har brukt nettopp det uttrykket her. Den som tenner på "ekstrautstyr" i sexlek er ikke en ekte mann, har ikke respekt for kvinner og fortjener ikke å ha en kvinne... - alt ifølge diverse Gjester... I mine øyene reepekterer man i aller høyeste grad kjæresten sin når man tør dele sine fantasier og tanker med henne (evt ham). Det å tenne på f.eks sko betyr ikke at det utelukkende er skoene man vil ha - det betyr at kjæresten med litt ekstra pynt blir enda bedre og enda mer spennende enn til vanlig. Det er jo leken i sex som er viktig og om man ikke kan tillate seg å leke, piffe opp sexlivet innimellom - ja da tror jeg det dør... Gjest som ikke tåler sko, korsetter o.l. - har du dildo??? :klø: Og jeg har lagt inn masse lenker her allere, men kan gjenta det; Det er ikke farlig å bruke korsett når du er forsiktig, fornuftig og ikke bruker det hver eneste dag - og selvfølgelig ikke snører altfor mye altfor fort! :-?
Gjest glamourgirl Skrevet 13. februar 2004 #72 Skrevet 13. februar 2004 Jeg vil også ha fint korsett.... Tilbake til kvinneundertrykkende... Jo det er flere som har brukt nettopp det uttrykket her. Den som tenner på "ekstrautstyr" i sexlek er ikke en ekte mann, har ikke respekt for kvinner og fortjener ikke å ha en kvinne... - alt ifølge diverse Gjester... I mine øyene reepekterer man i aller høyeste grad kjæresten sin når man tør dele sine fantasier og tanker med henne (evt ham). Det å tenne på f.eks sko betyr ikke at det utelukkende er skoene man vil ha - det betyr at kjæresten med litt ekstra pynt blir enda bedre og enda mer spennende enn til vanlig. Det er jo leken i sex som er viktig og om man ikke kan tillate seg å leke, piffe opp sexlivet innimellom - ja da tror jeg det dør... Gjest som ikke tåler sko, korsetter o.l. - har du dildo??? :klø: Og jeg har lagt inn masse lenker her allere, men kan gjenta det; Det er ikke farlig å bruke korsett når du er forsiktig, fornuftig og ikke bruker det hver eneste dag - og selvfølgelig ikke snører altfor mye altfor fort! :-? Takk Suzy, godt å ha deg! Kjente jeg ble litt het under kragen nå. Og ja, jeg vil gjerne ha lekkert korsett, og jeg vet jeg hadde følt meg råsexy med det....
Gjest GreenSky Skrevet 13. februar 2004 #73 Skrevet 13. februar 2004 Og ja, jeg vil gjerne ha lekkert korsett, og jeg vet jeg hadde følt meg råsexy med det.... Samme her! :oops:
Suzy Skrevet 13. februar 2004 #74 Skrevet 13. februar 2004 Bare hyggelig Glammy... Jeg blir eitrande irritabel når man likestiller det å være seksuelt leken og villig til å eksperimentere på helt ufarlig grunnlag med å ikke repsektere kvinner... Ikke rart vi ikke når gjennom med de viktige debattene når disse konklusjonene blir dratt så fort man nevner et korsett! Vi må ta oss en tur til London en gang Glammis og shoppe korsetter og andre kule ting!!
Gjest GreenSky Skrevet 13. februar 2004 #75 Skrevet 13. februar 2004 Vi må ta oss en tur til London en gang Glammis og shoppe korsetter og andre kule ting!! Vil være med! :kysse:
Gjest glamourgirl Skrevet 13. februar 2004 #77 Skrevet 13. februar 2004 Bare hyggelig Glammy... Jeg blir eitrande irritabel når man likestiller det å være seksuelt leken og villig til å eksperimentere på helt ufarlig grunnlag med å ikke repsektere kvinner... Ikke rart vi ikke når gjennom med de viktige debattene når disse konklusjonene blir dratt så fort man nevner et korsett! Vi må ta oss en tur til London en gang Glammis og shoppe korsetter og andre kule ting!! Jepp, det må vi! Vet du at flere Ottar damer mener at selve penetreringen er kvinnefiendlig? Og undertrykkende??? Jeg mener, sånne som oss som digger hæler, korsetter, lekkert undertøy og litt smårå pulings har jo ikke noe å stille opp med.... *sukker tungt*
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2004 #78 Skrevet 13. februar 2004 det var da veldig så tungnemme vi var her, da!! det er ingen andre en per som har snakket om "undertykking"!!! :evil: lær dere å lese! :evil:
Suzy Skrevet 13. februar 2004 #79 Skrevet 13. februar 2004 Vet du at flere Ottar damer mener at selve penetreringen er kvinnefiendlig? Og undertrykkende??? Jeg mener, sånne som oss som digger hæler, korsetter, lekkert undertøy og litt smårå pulings har jo ikke noe å stille opp med.... *sukker tungt* Og jeg som var helt sikker på at jeg var feminist.. *sukker oppgitt* Ja, ja.. their loss. Puling, korsett og pynt er kult og det er egentlig fryktleig synd for de som ikke opplever det sånn... :-(
Suzy Skrevet 13. februar 2004 #80 Skrevet 13. februar 2004 det var da veldig så tungnemme vi var her, da!! det er ingen andre en per som har snakket om "undertykking"!!! :evil: lær dere å lese! :evil: Leser du i det hele tatt det jeg skriver??? Jeg blir eitrande irritabel når man likestiller det å være seksuelt leken og villig til å eksperimentere på helt ufarlig grunnlag med å ikke respektere kvinner... Og jeg refererte til meg selv når jeg sa at flere har brukt uttrykket kvinneundertrykkende Dessuten har jeg ikke fått svar på dette... Gjest som ikke tåler sko, korsetter o.l. - har du dildo???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå