Gjest Joanna Skrevet 10. februar 2004 #21 Skrevet 10. februar 2004 Og jeg håper menn snart begynner å bruke stramme hårstrikker for å binde opp penisen når de skal pynte seg. Det er så kjempesexy at. Synes du korsett er like sexy når du vet at det gjør vondt/er ubehagelig, Per?
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2004 #22 Skrevet 10. februar 2004 Jeg synes i hvert fall det er veldig sexy og håper flere jenter begynner å bruke korsett når de skal pynte seg. du får altså tenning av tortur? nope.. ikke en type for meg eller noen jeg er glad i altså.. dersom du ikke vil ha en ekte kvinnekropp fortjener du ingen..
Suzy Skrevet 10. februar 2004 #23 Skrevet 10. februar 2004 Himmel og hav da jenter Et skikkelig tilpasset korsett er ikke tortur (for noe annet enn lommeboka - de koster flesk) og er beregnet på å sitte tett, men ikke klemme inn ribbeina.. For noen kommentarer forresten ... dersom du ikke vil ha en ekte kvinnekropp fortjener du ingen.. Hva om han hadde likt høye hæler - hadde dere vært like kritiske til det? En kvinnekropp er ikke skapt med høye hæler på heller :-? En helt annen sak - Per - å være eksibisjonist er å like å vise seg fram (gjerne naken), det har ikke så mye med klesvalget å gjøre. Å være fetisjist derimot kan bety at man tenner på bestemte plagg... Kanskje det er det du mener i tittelen på tråden her? Greit å skille snørr fra barter
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2004 #24 Skrevet 10. februar 2004 En helt annen sak - Per - å være eksibisjonist er å like å vise seg fram (gjerne naken), det har ikke så mye med klesvalget å gjøre. Å være fetisjist derimot kan bety at man tenner på bestemte plagg... Kanskje det er det du mener i tittelen på tråden her? Greit å skille snørr fra barter Der satte du fingeren på noe Suzy. -På det som har avholdt meg fra å blande meg i debatten her. Jeg er en aldri så liten ekshibisjonist. Ikke voldsomt stor, men får et visst kick av situasjoner der jeg kan bli sett, avslørt osv. Jeg har også en haug fetisjer. Noen er veldig vanlige, andre ganske spesielle for mange. Jeg kan tenne på situasjonen, og jeg kan tenne på fetisjen, men det trenger slett ikke være noen sammenheng. En kombinasjon av de to trenger heller ikke virke forsterkende, men like gjerne motsatt. Jeg liker å pynte meg, kle meg på en kommuniserende eller utagerende måte. Jeg vil gjerne bli sett og oppfattet som flott, uten at jeg blir kåt av det. Å sette likhetstegn ved ekshibisjonisme og fetisjisme blir helt feil for meg. Det blir omtrent som å si at alle transer transer bare fordi de blir kåte av det, og slik er det jo ikke. Dette er like feil som å si at alle submissive/masochister tenner vilt på å bli styrt og plaget av en hver person med riktig kjønn. Det er også helt på jordet.
Suzy Skrevet 10. februar 2004 #25 Skrevet 10. februar 2004 Å sette likhetstegn ved ekshibisjonisme og fetisjisme blir helt feil for meg. Det blir omtrent som å si at alle transer transer bare fordi de blir kåte av det, og slik er det jo ikke. Dette er like feil som å si at alle submissive/masochister tenner vilt på å bli styrt og plaget av en hver person med riktig kjønn. Det er også helt på jordet. Veldig viktig og riktig Revetispa!
Gjest Per Skrevet 10. februar 2004 #26 Skrevet 10. februar 2004 Det var mye fyrop*S*. Enig med deg Suzy, svært fornuftig skrevet. Er enig i at det er forskjell på fetishist og ekshibisjonist, men for mange fetishister kommer nok tenningen av det å vise seg frem. Tror nok også at noen ekshibisjonister har en eller annen fetish. Ekshibisjonisten trenger jo ikke å være naken, det er mange måter å vise seg frem på. Antakelig trenger en ikke være noen delene for å bruke korsett eller kyskhetsbelte for den saks skyld. - Er jo helt enig med deg i at super høyhelte sko kan da også være "torturredskap"
Gjest GreenSky Skrevet 10. februar 2004 #27 Skrevet 10. februar 2004 Tja, jeg synes korsett ser kult ut. Kunne godt tenke meg å prøve det som fest/selskapsklær, f.eks, forutsatt at det ikke er vondt.
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2004 #28 Skrevet 10. februar 2004 Er enig i at det er forskjell på fetishist og ekshibisjonist, men for mange fetishister kommer nok tenningen av det å vise seg frem. Jeg leser deg slik at du mener fetisjister først og fremst tenner på å vise seg fram med sin fetisj. Hvis dette stemmer, så farer du med det reneste vås. Svært mange fetisjer er av en slik art at det er følelsen, synet, lukten osv som skaper tenning. En brystfetisjist (som de aller fleste menn er) tenner ikke på å vise seg fram sammen med et bryst. Jeg er bl.a. skofetisjist. Jeg blir for pokker ikke kåt hver gang jeg tar på meg et par sko jeg liker. Skoene kan derimot bidra til å øke tenninga i den rette situasjonen. Tror nok også at noen ekshibisjonister har en eller annen fetish. Ekshibisjonisten trenger jo ikke å være naken, det er mange måter å vise seg frem på. Her er vi helt på linje. Alle har nemlig en eller annen fetisj. Også de som ikke definerer seg som fetisjister. Kort og godt fordi det er ett eller annet som bidrar til ekstra tenning for oss alle som en. Noen tenner på levende lys, andre på korsetter. For øvrig er det helt på sin plass å skille melom seksuell og ikke-seksuell ekshibisjonisme.
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2004 #29 Skrevet 10. februar 2004 Veldig viktig og riktig Revetispa! For øvrig er det akkurat like galt å innbille seg at alle utøvende transer før eller siden blir transseksuelle og må skifte kjønn dersom de kler seg opp mer enn en gang i året.
Gjest GreenSky Skrevet 10. februar 2004 #30 Skrevet 10. februar 2004 Himmel og hav da jenter Et skikkelig tilpasset korsett er ikke tortur (for noe annet enn lommeboka - de koster flesk) Ja, fyttikatta! Det var dyre saker! :o (kikket på linken du la ut)
Suzy Skrevet 10. februar 2004 #31 Skrevet 10. februar 2004 Ja, fyttikatta! Det var dyre saker! :o (kikket på linken du la ut) Det skal jeg si deg...
Gjest Per Skrevet 10. februar 2004 #32 Skrevet 10. februar 2004 Spørs hvor du vil betale da. Fra norsk privat importør kan en få kjøpt prima viktoianske korsetter produsert i UK for 1500 kroner. Jeg er ingen formidler, men kan skaffe kontakt med importøren.
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2004 #34 Skrevet 10. februar 2004 Hvis du kan lære meg hvordan jeg kan snøre korsettet uten at det presser hverken på ribben eller hofter, og kun de 10 cm som er liv, så vil jeg gjerne lære! For snører jeg kun livet, "spriker" resten av tøyet noe ut både oppe og nede, og det ser virkelig merkelig ut. Synes jeg. Jeg vet det er et skikkelig korsett, for jeg betalte et par tusen for det. Men som sagt, det er veldig greit for en kveld av og til -Tiili-
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2004 #35 Skrevet 11. februar 2004 For noen kommentarer forresten ... Hva om han hadde likt høye hæler - hadde dere vært like kritiske til det? En kvinnekropp er ikke skapt med høye hæler på heller :-? en mann som "krever" høye hæler er heller ikke noe å samle på...!!
Suzy Skrevet 11. februar 2004 #36 Skrevet 11. februar 2004 en mann som "krever" høye hæler er heller ikke noe å samle på...!! Han krevde ikke korsett heller - han lurte på om noen likte det/tente på det og fikk så øra hang om kvinneforakt... Du omgår spørsmålet mitt ved å fastslå det åpenbare... Mener du at om en fyr tenner på høye hæler bør han ikke ha rett til å være sammen med en kvinne, for han utviser forakt for kvinnekroppen ved å ikke like den slik den er helt naturlig, uten ytre påvirkninger?????
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2004 #37 Skrevet 11. februar 2004 Mener du at om en fyr tenner på høye hæler bør han ikke ha rett til å være sammen med en kvinne, for han utviser forakt for kvinnekroppen ved å ikke like den slik den er helt naturlig, uten ytre påvirkninger????? hmm.. er litt i tvil her.. klart han kan synes det er litt fint.. men om han begynner å synes at kvinner skal gå i høye hæler.. si at det må de for å være pyntet osv.. så går han langt over streken.. personlig er jeg svært glad for at min kjære synes det ser latterlig ut.. og at han setter det at jeg skal ha det behagelig over alt annet.. ekte menn tenner på naturlige damer mener jeg.. uten høye hæler eller korsett.. med hår på leggene og under armene..
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2004 #38 Skrevet 11. februar 2004 hmm.. er litt i tvil her.. klart han kan synes det er litt fint.. men om han begynner å synes at kvinner skal gå i høye hæler.. si at det må de for å være pyntet osv.. så går han langt over streken.. personlig er jeg svært glad for at min kjære synes det ser latterlig ut.. og at han setter det at jeg skal ha det behagelig over alt annet.. ekte menn tenner på naturlige damer mener jeg.. uten høye hæler eller korsett.. med hår på leggene og under armene.. Suzy har jo sagt at dette ikke gjelder krav men lyst Det er jo ingen som har sagt at at mannen krever noe som helst, det er en fetisj, ikke noe daglig dags
Naken Skrevet 11. februar 2004 #39 Skrevet 11. februar 2004 Kunne godt tenkt meg et korsett jeg, men det krever tilvenning å kunne bruke det... Står mer på denne og denne siden... Kikket på disse sidene. Synes det ser sykt ut, i alle fall de mest ekstreme. Det ser jo ut som om de er 10 cm rundt livet! Det MÅ jo bare gjøre vondt, uansett hvor tynn du er fra før! :-? Så dere forresten det "ansikt/hals korsettet Uuuu, SÅ sexy da!
Gjest Per Skrevet 11. februar 2004 #40 Skrevet 11. februar 2004 Det var bare Glamourgirl som fortalte at hun hadde både dresser og "kjole og hvitt" i skapet og brukte det ved spesielle anledninger. Ingen har fortalt at de kunne tenke seg rokokko- eller renesanse antrekk. Gjest mente at det var vanskelig å snøre korsettet riktig. - Viktorianske korsetter har hekter foran og snøring bak. Det kan være litt vanskelig å snøre det selv, men det går med litt prøv og feil. Husk at hverken brystkassen eller hoftene lar seg snøre inn og det er jo først og fremst midjen som skal bli smalere. Snøringen starter øverst og nederst, deretter må en finne midjen, slik at den blir snørt inn med "de lange endene". En bedere beskrivelse finner dere på http://www.slavinn1.homestead.com/korsetter.html. Hvis det gjør vondt, er det bare å slakke opp litt og snøre bløtvevet mer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå