Suzy Skrevet 11. februar 2004 #41 Skrevet 11. februar 2004 ekte menn tenner på naturlige damer mener jeg.. uten høye hæler eller korsett.. med hår på leggene og under armene.. Hvem har gitt deg rett til å definere ekte menn og ekte seksualitet...? :o Sier du med dette at de som tenner på noe annet enn ei barbeint dame med hårete legger, uten bh og uklippet hår ikke har noen rett til å ha et sexliv??? Hva med kvinner som har en eller annen fetisj? Er ikke vi ekte kvinner heller? Hva om jeg liker å kle meg i et eller annet spesifikt - f.eks lær - under sexleken og mannen min syns det er OK. Har jeg redusert ham fra et ekte til et "uekte" mannfolk da???? Du svarer fremdeles ikke på spørsmålet mitt... Er det kvinneundertrykkende å tenne på noe som inkluderer ekstra hjelpemidler (sko, klær, pisk, dildo...) fordi dette ikke er en naturlig del av kvinnekroppen????? Vi snakker selvsagt ikke om hverdagen nå - vi snakker om sexliv, sexlek og det som hører herunder... Du skjønner vel det :o
Gjest Per Skrevet 11. februar 2004 #42 Skrevet 11. februar 2004 Helt enig Suzy, veldig godt skrevet. Det ser ut som Gamle Alex blesskyldig. Antar at de fleste har en eller annen fetish (noe de tenner ekstra på) uten at de har satt ord på det. Er "tortur"antrekk kvinneundertrykkende-NEI. Fant dere linken ovenfor-hvis ikke - gå inn på Kvasir med søkeord "corset"-klikk på item 16.
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2004 #43 Skrevet 11. februar 2004 Er det kvinneundertrykkende å tenne på noe som inkluderer ekstra hjelpemidler (sko' date=' klær, pisk, dildo...) fordi dette ikke er en naturlig del av kvinnekroppen?????[/b'] kvinneundertrykkende har jeg aldri påstått at det er.. jeg påstår at det er ikke spesielt pent overfor ei jente han er sammen med.. hun fortjener å bli behandlet med respekt for den hun er.. ikke bli presset inn i en rolle som hun ikke selv har valgt.. en mann som forsøkte å prakke på meg "ekstra hjelpemidler" hadde jeg sagt nei takk til.. trenger han "hjelpemidler" for å bli kåt på meg, så er det ikke meg han tenner på.. og da gidder ikke jeg ha sex med han heller.. litt selvrespekt synes jeg man skal ha..
Suzy Skrevet 11. februar 2004 #44 Skrevet 11. februar 2004 Helt enig Suzy, veldig godt skrevet. Det ser ut som Gamle Alex blesskyldig. Antar at de fleste har en eller annen fetish (noe de tenner ekstra på) uten at de har satt ord på det. Er "tortur"antrekk kvinneundertrykkende-NEI. Fant dere linken ovenfor-hvis ikke - gå inn på Kvasir med søkeord "corset"-klikk på item 16. Må korrigere deg - Gamle Alex var enig med meg. Det var div gjester som ikke var enige...
Gjest Per Skrevet 11. februar 2004 #45 Skrevet 11. februar 2004 Du Gjest, er det slik å forstå, hvis mannen din ikke tenner på deg med hår under armene eller hår på leggene, så er det noe galt med han. Jeg synes ikke "Grå ustelte kvinner med kommunefarget hår" er så veldig delikat. Er det ikke OK å pynte litt på utseende både til daglig og på fest ? Er vi menn som liker det, kvinneundertrykkende ?
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2004 #46 Skrevet 11. februar 2004 Du Gjest' date=' er det slik å forstå, hvis mannen din ikke tenner på deg med hår under armene eller hår på leggene, så er det noe galt med han. Jeg synes ikke "Grå ustelte kvinner med kommunefarget hår" er så veldig delikat. Er det ikke OK å pynte litt på utseende både til daglig og på fest ? Er vi menn som liker det, kvinneundertrykkende ?[/quote'] nå gidder jeg ikke gjenta dette mer; jeg har aldri brukt ordet "kvinneundertrykkende"!!! dette har da ikke noe med menn/kvinner å gjøre, men om generell respekt for sin partner uansett kjønn.. om jeg må kle meg ut for å tenne min mann, så er det ingen ekte sekusuell tenning mellom oss lengere.. det står jeg for.. man trenger vel ikke å være "grå og ustelt" selv om man ikke barberer leggene og kler på seg korsett?? jeg steller meg helt vanlig, har normal renslighet og klær.. spenningen mellom to mennesker kan aldri skapes kunstig av klær og annet dilldall.. den skapes av flørting, blikk, personlighet, lukter osv
Gjest GG Skrevet 11. februar 2004 #47 Skrevet 11. februar 2004 gjesten her påsto at: ekte menn tenner på naturlige damer mener jeg.. uten høye hæler eller korsett.. med hår på leggene og under armene.. WOW! Jeg håper du finner ham, for det er ikke mange ekte menn, nei.
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2004 #48 Skrevet 11. februar 2004 Helt enig Suzy' date=' veldig godt skrevet. Det ser ut som Gamle Alex blesskyldig. [/quote'] Hvordan i alle dager ble jeg skyldig, :klø: jeg var jo enig med Suzy og prøvde bare å backe opp hennes kommentar
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2004 #49 Skrevet 11. februar 2004 gjesten her påsto at: WOW! Jeg håper du finner ham, for det er ikke mange ekte menn, nei. hmm.. merkelig.. jeg har hittill vært sammen med 5 ekte menn.. alle mine venninner har funnet seg ekte menn.. min søster er sammen med en ekte mann.. kanskje det er bare du som har hatt uflaks??
Naken Skrevet 11. februar 2004 #50 Skrevet 11. februar 2004 hmm.. merkelig.. jeg har hittill vært sammen med 5 ekte menn.. alle mine venninner har funnet seg ekte menn.. min søster er sammen med en ekte mann.. kanskje det er bare du som har hatt uflaks?? Ja, det var merkelig det,.. for jeg har også en ekte mann. (Han setter jo pris på litt "pynt" innimellom, men han tenner da på meg uten og). Faktisk tror jeg at alle jeg har vært sammen med har vært ekte menn. Og mine venninners menn..
Gjest Per Skrevet 11. februar 2004 #51 Skrevet 11. februar 2004 Beklager Gamle Alex jeg leste feil på innlegget ditt. Gjest forstår at du har ganske bastante meninger, men har du spurt alle dine 5 menn og mennene til dine venninner om de ikke har en eller annen drøm eller fantasi ? Både jeg og GG ser ut til å mene noe av det samme- kanskje en fantasi - et ønske om at kona kan være alt fra "vamp" til primadonna, og vi blir ikke sjalu om andre tenner på henne
Gjest GG Skrevet 11. februar 2004 #52 Skrevet 11. februar 2004 I mine øyne hører en kvinnes barbering av legger og armhuler like naturlig med i "normal kroppspleie" som å gre håret. (Det var det jeg siktet til, ikke det med stilettene og korsettene, selv om det var med i sitatet.) Dere som har funnet menn som ikke bryr seg om kvinnelig kroppshår - fint for dere! Men jeg tror ikke jeg er så avvikende som enkelte her kanskje vil ha det til...
Gjest Anonymous Skrevet 12. februar 2004 #53 Skrevet 12. februar 2004 har du spurt alle dine 5 menn og mennene til dine venninner om de ikke har en eller annen drøm eller fantasi klart de har drømmer og fantasier.. men det er laaaaaaaaaaagt fra å ha drømmer og fantasier til å drive å kle seg ut.. og det at du tenner på en person uten noen form for "ekstrautstyr" mener jeg er noe som må ligge til grunn for et hvert forhold
Gjest Anonymous Skrevet 12. februar 2004 #54 Skrevet 12. februar 2004 I mine øyne hører en kvinnes barbering av legger og armhuler like naturlig med i "normal kroppspleie" som å gre håret.. ?? dersom man ikke grer håret, vil det jo se ille ut.. på lang avstand hår på bein og i armhuler synes jo ikke under klærne det er dessuten svært vanlig, særlig for kvinner over 40 osv å ikke barbere bein og armhuler (min mor, mine tanter, mine bestemødre osv har aldri drevet med slikt) å ikke gre håret, tror jeg omtrent ikke forekommer.. så å sammenligne disse to blir helt latterlig selv grer jeg håret flere ganger daglig.. men barbere legger/armhuler gjør jeg "ved behov", dvs dersom jeg skal gå i spagahettistroppekjole barberer jeg armhulene og skal jeg gå i korte skjørt barberer jeg leggene.. sex med mannen min har jeg med både hårete legger og bustete hår..
Gjest Anonymous Skrevet 12. februar 2004 #55 Skrevet 12. februar 2004 ...og så var vi laaaangt på jordet...
Gjest Per Skrevet 13. februar 2004 #56 Skrevet 13. februar 2004 Ja det ble visst bare "hår på legger og under armer" det her, kanskje vi skal starpå nytt ?
Gjest Gjest nå Skrevet 13. februar 2004 #57 Skrevet 13. februar 2004 Noen ganger blir jeg så provosert av dere jenter, skulle tro dere var Ottar-forkjempere hele gjengen. (uten om Suz, Alex, Tispa og et par andre...) Gidder ikke å skrive dette innlogga, fordi jeg sier litt mye om meg selv. Altså, jeg er skuespiller, på teaterskolen hørte en del av det "daglige" arbeidet med til korsett trening, og høyhælte sko trening. Når vi spilte stykker fra bestemte tidsepoker hørte korsett med, og da måtte vi øve oss. Det er ikke vondt å gå med korsett, med mindre du snører deg inn noe sinnskykt. DU får utrolig fin holdning av det, det gir støtte for rygg og mage, og du får lekker fasong, med smal midje, og timeglass fasong. VI brukte autentiske korsetter, og snørte hverandre og øvde oss, på denne måten. Vi snørte ikke til milten sprakk, ei heller til vi mistet pusten, slik at jeg vet ofte forekom med folk som virkelig "levde med korsett", men vi fikk en viss følelse med plagget, og det hadde den effekten vi trengte for å spille rollene med overbevisning. Mitt poeng, man dør ikke av å gå med korsett, det er sexy og vakkert når man bruker det på riktige måten AMEN!
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2004 #58 Skrevet 13. februar 2004 korsett er sexy og vakkert når man bruker det på riktige måten AMEN! :o det var da velig til "bønn" da.. jeg synes ikke det er sexy å forvri menneskekroppen, jeg.. den er vakrest slik den er skapt.. synes ikke du bør bruke ordet "amen" om å endre kroppen vekk fra den tilstanden den ble skapt av gud..
Gjest glamourgirl Skrevet 13. februar 2004 #59 Skrevet 13. februar 2004 Alle klær forvrir menneskekroppen til en viss grad. Skal man være som Gud har skapt må man gå nakne. Jeg er enig med "gjest nå", korsett er ikke nødvendigvis farlig, men sexy og vakkert, hvis du ikke bruker det til å manipulere kroppen på en usunn måte. (har du prøvd korsett???)
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2004 #60 Skrevet 13. februar 2004 (har du prøvd korsett???) selvfølgelig ikke.. hva tar du meg for? :evil: "det er ikke nødvendigvis farlig" .. imponerende
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå