Gjest Uguhuhu Skrevet 18. juni 2012 #1 Skrevet 18. juni 2012 (endret) Hei! Jeg holder på å slanke meg (surpriseee! Ingen gjør jo det på KG?? ) Men uansett, jeg har levd på en streng diett i den siste måneden fordi jeg må ned noen kg. Har nemlig en karriere innenfor modellyrket, og må ned i vekt. Jeg er veldig viktig på kroppen min og har bestemt meg for å si opp den neste måneden. Slik orker jeg ikke å holde på med. Men til spørsmålet: jeg har fått beskjed om å spise en liten mengde med mat denne måneden, og det har jeg gjort. Har gått ned i vekt også. (skrekk og gru). Men her i går bestemte jeg meg bare for å faktisk ha en spisedag. Så det gjorde jeg. Spise frokostblanding, hamburger og godteri. Det jeg lurer på er om man kan gå opp i vekt dersom man har vært veldig streng med hva man spiser i en måned, men plutselig en dag bombarderer i seg mat? Selv er jeg bare mett og fornøyd, men er redd for at det vil synes for de andre? Endret 18. juni 2012 av Uguhuhu
Gjest Uguhuhu Skrevet 18. juni 2012 #2 Skrevet 18. juni 2012 Fått en beskjed av sjefen* mente jeg å skrive.
Shades Skrevet 18. juni 2012 #3 Skrevet 18. juni 2012 (endret) Fråtsedag har ingen noengang tatt skade av, Har du en spisedag og går totalt bananas klarer unasett ikke kroppen og ta til seg alt du fråtser i, så jeg vil påstå det virkelig ikke har noe og si. Profesjonelle body buildere har tross alt en spisedag i uka (Om de ikke er på deff og skal i onkurranse modus). Endret 18. juni 2012 av Shades
Rainbow Skrevet 18. juni 2012 #4 Skrevet 18. juni 2012 Jeg har hatt én spisedag i uka siden september, og spiser litt i underskudd de andre dagene. Den ene dagen spiser jeg akkurat hva jeg vil og hvor mye jeg vil. Har gått ned 11 kg. Hadde kanskje gjort det fortere uten etedag, men. Du vil jo veie litt mer i dagene etter denne dagen, naturlig nok, men du legger ikke på deg. (Det er jo ikke ekstra fett som plutselig er på kroppen etter én dag)
Gjest Uguhuhu Skrevet 18. juni 2012 #5 Skrevet 18. juni 2012 Takk for svar begge to . Da tenker jeg det er greit! Får bare spise "normal" kost resten av dagene så går det bra.
addict Skrevet 21. juni 2012 #6 Skrevet 21. juni 2012 Fråtsedag har ingen noengang tatt skade av, Har du en spisedag og går totalt bananas klarer unasett ikke kroppen og ta til seg alt du fråtser i, så jeg vil påstå det virkelig ikke har noe og si. Profesjonelle body buildere har tross alt en spisedag i uka (Om de ikke er på deff og skal i onkurranse modus). Proffesjonelle bodybuildere ligger alltid på overskudd kalorimessig for å klare å bygge muskler, så lenge de ikke deffer, så det var en veldig dårlig sammenligning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå