Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest aline
Skrevet

Hvilke merke bruker dere?

hvordan bruker dere det?

Kan du anbefale en god ansiktsmaske og dagkrem?

Jeg bruker kun decleor og md formulation. Men de sorte prikkene går ikke vekk. Merker ingenting på huden. Jeg sliter ikke med kviser, får kanskje 4-5 små, men har store porer og sorte prikker. Bruker ansiktsmaske kanskje 2-3 ganger i uka. Er vell for mye :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruker superdrug sin tea tree facial foam morgen og kveld.

Elizabeth arden visible effekt ansiktskrem om morgen.

ansiktskrubb og ansiktsmaske fra garnier 3in1 1 gang i uken.

Skrevet

Jeg bruker rens fra SkinCeuticals, men skal bytte den ut med rens fra Origins så snart jeg mottar den i posten. SkinCeuticals er nok beregnet for en litt mer oljete og problemhud enn det jeg har, og den har en tendens til å tørke ut huden min.

Jeg er avhengig av skrubb, og bruker det annenhver dag i dusjen. Lager min egen av brunt sukker og babyolje (hvilken som helst olje funker).

Ansiktsmasken jeg bruker er en som de har sluttet å produsere fra Burt's Bees, men denne fra Now Foods er nok i samme gata (og mye billigere). Jeg har ikke prøvd den da, men regner med at det er samme greia. Kjempegod både på sorte prikker og store porer.

Jeg har nettopp begynt på en ny hudkrem, fra Pai Skincare, avocado & jojoba hydrating day cream. Fås kjøpt billigst på beautybay. Den er knallgod, og fukter uten at jeg blir oljete og fet i huden.

AnonymBruker
Skrevet

Brunt sukker og babyolje høres ut som oppskriften på å ødelegge huden. Brunt sukker er alt for store korn og blir alt for røft for huden (også annen hver dag da! :fy_fy: To ganger i uken er maks!) Babyolje er ren mineralolje og tetter porene garantert!

Rensen er MD er den beste som finnes og utrolig drøy! Billig på feeilunique.

Anonym poster: 68de89dad615b4bbf31ea39e3a1c6a09

Skrevet

Brunt sukker og babyolje høres ut som oppskriften på å ødelegge huden. Brunt sukker er alt for store korn og blir alt for røft for huden (også annen hver dag da! :fy_fy: To ganger i uken er maks!) Babyolje er ren mineralolje og tetter porene garantert!

Rensen er MD er den beste som finnes og utrolig drøy! Billig på feeilunique.

Jeg tviler på at du vet akkurat hvilken babyolje jeg bruker. ;) Selvsagt bruker jeg ikke babyolje med mineraloljer i (hverken til meg selv eller datteren min). Jeg burde ha presisert dette.

Og jo, huden min trenger å bli skrubbet annenhver dag. Tar jo selvsagt ikke i alt jeg kan, men skrubber forsiktig der det trengs.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, den trenger det ikke, det er noe du har vendt den til.

Skrevet

Jeg holder meg til produkt fra Matis, decleor og MD :)

Ansiktsrens - Bruker for tiden Nimue sin for sensitiv hud, men venter på Matis sin.

Dagkrem - Hydra floral anti pollution fra decleor. Jeg har tørr hud, slet med akne og fet hud for en stund siden og da var det MD sin ansiktskrem som var tingen :)

Øye/leppekrem - Matis

Om kvelden bruker jeg rosehip oil/nyperose olje, som fungerer kjempebra! den tetter ikke porene, og har dokumenterte effekter for arr, rynker m.m. Selv om det er en olje, føles den lett ut på huden. Inneholder i tillegg retinol/vitamin A som har en positiv effekt på kviser.

Renser huden om kvelden, på morningen vasker jeg meg bare med vann.

Peeler huden 2 ganger i uken, med MD sin face and body scrub. Den er kjempegod! Små korn, som føles gode på huden, og viss du skal ha veldig sensitiv hud er det bare å la produktet ligge på huden i ca 10 min og heller ikke gni så mye. Fungerer likevel :)

Etter det påfører jeg fuktighetsmaske fra Matis. Har brukt decleor sin også, men opplever å få urenheter av denne.

Skrevet

Før jeg ble gravid brukte jeg Origins over hele linja: Rens, krem, (toner) og skrubb :rodmer:

Nå bruker jeg Weleda rens og krem for sensitiv hud og det er alt. Synes det er bra også, men savner litt mine gamle produkter.. Men de inneholder endel eteriske oljer, så er visst ikke så bra for gravide..

Skrevet

Jeg er en produktjunkie uten like, har prøvd det meste :)

Bruker dette:

MD Facial Clanser

MD Face and body scrub

MD Night recovery

MD moisture defense antioxidant øyekrem

Decleor Clay and herbal mask

Decleor Aromessence Neroli serum/olje

Decleor Hydra Floral dagkrem

Decleor Aromessence Soleil

Decleor anti age solkrem faktor 50

Er utdannet hudterapeut og kan en del om produkter, sammensetning etc. Vi reagerer ulikt på produkter, men jeg anbefaler iallefall MD og Decleor da jeg aldri har hatt så fin hud og balansert hud som jeg har nå :) Det viktigste er at du har produkter som ment for din hudtype og hudtilstand. Varier maskeproduktet ditt ift hudtilstand.

Gå til hudpleier og få utført en hudanalyse og produktveiledning. Anbefaler å bruke litt penger på det og investere i gode produkter dersom du ønsker en hudforbedring :) Lykke til!

Skrevet

Sexy silky hair! Beste for mitt hår ! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...